Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AQ Nl2

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
194 Weergaven
kabak7
PokerStrategist

Op de preflop veronderstel ik niet dat ik dit kan wegleggen, juist? Had ik hier op de flop beter zelf gecontibet? (btw, spreek je hier nog van een continuation bet als ik bet op de flop of noem je het dan een donk bet?) Of is dit gewoon spijtig verloren... :rolleyes:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]MP2$0.79:///////;MP3 (Hero)$2.14:///////;CO$1.26:///////;BU$5.66:///////;SB$2.36:///////;BB$2.00:///////;UTG2$0.51:///////;MP1$2.11:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with A:d, Q:s.
3 folds, Hero raises to $0.08, CO folds, BU raises to $0.28, 2 folds, Hero calls $0.20.

Flop: ($0.59) 3:c, 8:d, 2:d (2 players)
Hero checks, BU bets $0.42, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.59.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Orodin
PokerStrategist

Hey kabak,

Ik zou 'm folden na villain's 3bet. Je moet namelijk de hand uit positie gaan spelen postflop, en dergelijke handen spelen niet lekker.

Een contibet maak je wanneer jij degene bent die het initiatief hebt (dus: als jij degene bent die een raise heeft gemaakt die door een ander gecalld is). Het heet dan ook een continuationbet omdat je jouw getoonde agressie voortzet.

Een donkbet is inderdaad, wanneer de ander het initiatief heeft en jij dit initiatief direct over wilt nemen.

As playes mis je de flop volledig, en villain bet ongeveer 2/3 pot, dus dat kun je normaal gesproken niet callen. Easy fold op de flop naar mijn mening.

Beantwoorden
Citeren

Preflop is idd 4bet or fold. Zou enkel 4betten als hij vrij actief is en er wat dynamics tsn jullie zijn.

As played kan je natuurlijk wel ch/R spelen maar vs een unknown is het toch beter om gewoon te folden want je weet zijn range hier niet. Hij cbet ook vrij sterk!

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85
Elite Grinder

Waarom zou je preflop niet kunnen wegleggen volgens jou? Met wat voor handen denk je dat villain hier aan het 3betten is tegen jou?

Beantwoorden
Citeren
ninjaconsul
Oldschool Grinder

Gemakkelijke fold preflop tegen unknown en spelers die niet veel 3betten.

Beantwoorden
Citeren