Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Aq Nl2 Zoom

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
122 Weergaven
Maxke555
Oldschool Grinder

Ik heb geen stats op vilain

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.02(BB) Replayer
SB ($2.56)
Hero ($2.01)
UTG ($0.71)
UTG+1 ($0.71)
CO ($2.87)
BTN ($2.46)

Dealt to Hero Q♣ A♣

UTG calls $0.02, fold, fold, BTN calls $0.02, fold, Hero raises to $0.12, fold, BTN calls $0.10

FLOP ($0.27) T♦ Q♥ K♦

Hero bets $0.14, BTN calls $0.14

TURN ($0.55) T♦ Q♥ K♦ 5♠

Hero checks, BTN bets $0.20, Hero calls $0.20

RIVER ($0.95) T♦ Q♥ K♦ 5♠ 9♣

Hero checks, BTN checks

Cbet had groter gemoeten denk ik. In game dacht ik dat ik door groter te betten alleen maar gecallt ging worden door beter. Maar er liggen natuurlijk heel zat draws die ik niet al te goeie odds wil geven.

Vermits mijn kleine cbet zitten er waarschijnlijk nog wel vrij veel Jx, Qx en draws in zijn range op de turn. Hier had ik misschien beter ook nog doorgebarrelt?

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
dopiejopie88
PokerStrategist

preflop is fine. ik maak het hier standaard 0,10$ , maar dat is puur omdat ik hier ook met slechtere handen isoleer, waardoor ik de pot niet onnodig groot wil maken postflop. de theorie zegt echter 4bb +1 voor elke limper + 1 voor OOP, dus raisen naar 0,12$ is fine zo..

flop is natuurlijk een prima board om te c-betten, ik maak het hier rond de 0,18$. 0,14$ is inderdaad te weinig, want zou je hier je made hands ook maar zo klein c-betten? ;)

turn is een beetje een rand gevalletje. je hand zal hier nog regelmatig goed zijn, en daarnaast heb je ook nog een gutshot. ik ga hier dus regelmatig zelf de turn barrelen (rond de 55-60% pot), omdat je hierdoor zelf de potgrootte kan bepalen en villian daarnaast op de river vaak behind zal checken, waardoor je relatief goedkoop naar de showdown kan.

speel je tegen iemand die heel nitty is, maar ook erg passief pf, dan moet je je wel afvragen met welke slechtere handen hij de turn nog gaat callen. je zal je met een bet dan regelmatig isoleren tegen Kx handen, maar nogmaals, dit is vrij villian dependent..

Beantwoorden
Citeren