Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AQ trips

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
211 Weergaven

iPoker - $0.10 NL - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

CO: $10.00
BTN: $12.16
Hero (SB): $10.93
BB: $9.33
UTG: $16.18
MP: $10.55

Hero posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has Q♠ A♣

UTG raises to $0.40, fold, fold, fold, Hero calls $0.35, BB calls $0.30

Flop: ($1.20, 3 players) Q♦ 7♣ 3♥
Hero checks, BB checks, UTG bets $0.80, Hero calls $0.80, fold

Turn: ($2.80, 2 players) Q♥
Hero checks, UTG bets $2.10, Hero raises to $4.30, fold

Hero wins $6.54

Vraag me af wanneer ik deze line het beste kan spelen. Heb het hier gedaan omdat het board droog is hoef nergens voor te spelen. Ik krijg hier value uit heel weinig handen, daarom check ik hier in de hoop dat hij troep gaat betten. Is dit goed of beter standaard barrelen?

4 reacties

Waarom c/r je de turn hier?
Imo c/c, c/c en dan afhankelijk van reads de river c/r'en of een klein bedrag donkbetten.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik raise hier omdat als ik call, en check de river moet dan zal hij vaak behind checken. En met een raise heb ik zelf het initiatief en houdt ik een mooie halve pot shove over. En een check-call turn donk river komt een beetje op het zelfde neer.

Als je daar de turn check-raiset ga je nooit gecalled worden door handen die je beat, behalve enkel Qx handen met kleinere kicker maar de kans dat hij een Qx hand heeft is zeer klein. Dus hier haal je gewoon totaal geen value omdat je nooit gecalled gaat worden tenzij die denkt dat je zou bluffen.
Als je gewoon die turn c/c speelt en dan de river donkt, kan je nog gecalled worden door handen als A7 of wat pocket pairs, of mss hit hij nog een K op de river ofzo waardoor hij nog wel een bet wil callen. Als villain agressief is kan je beter checken zodat hij zelf mss jou nog probeert weg te bluffen.

Gerv
Elite Grinder

Ik check/call en lead de River tegen mensen die 2 barrels maken en dan SD value behind checken.

met een c/R bereik je niet veel want men gaat zelfs AA folden op een gegeven moment

Mvg,
Gerv