Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AT 3-bet pot

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
258 Weergaven

iPoker - £0.05 NL - Holdem - 3 players
Hand converted by PokerTracker 3

BB: £2.62
BTN: £5.28
Hero (SB): £6.42

Hero posts SB £0.02, BB posts BB £0.05

Pre Flop: (£0.07) Hero has A♠ T♣

BTN raises to £0.20, Hero raises to £0.65, fold, BTN calls £0.45

Flop: (£1.35, 2 players) 8♦ T♦ 6♦
Hero bets £0.85, BTN calls £0.85

Turn: (£3.05, 2 players) 8♥
Hero checks, BTN bets £2.15, fold

Vond ten eerste preflop lastig wat ik moest doen. Callen vond ik ook niet alles, want moet ik veel flops opgeven. 3-betten verander ik me hand in een ''bluf''. Postflop hit ik toppair moet ik hier de turn her erin knallen omdat hij :diamond:x handen misschien wel callt? Probleem is dat hij aardig wat overpairs in zijn range heeft.

Hij had btw 100% fold to 3-bet op dat moment.

9 reacties

Denk dat het hier heel belangrijk is dat je maar met 3spelers aan tafel zit en niet met 6. de ranges worden hierdoor veel breeder. Ik denk dat 3bet preflop hier wel goed is, BTN zal veel handen volden.

Doordat villain zijn hand niet beschermt op de flop denk ik dat hij hier een draw heeft. een overpair met een :diamond: zal ook kunnen maar vergeet niet dat je hier 3handed zit. Ik zou op de flop en turn lekker hard doorbetten om hem te laten betalen voor zijn draw.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hij is wel redelijk tight he raise preflop van 13 dus zoveel crap zit er niet in zijn range denk ik

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker
Hij is wel redelijk tight he raise preflop van 13 dus zoveel crap zit er niet in zijn range denk ik

Deze stats zijn van 6-handed games of 3-handed?

3 handed stats: Als deze stats over 3handed alleen zijn is het wel heel tight en heb je wel gelijk.

6handed stats: maar je zit hier 3-handed en normaal speelt hij hier een raise van 13. 6-handed? 3handed zal dat dus ongeveer het dubbele zijn. de enigste handen die je hier beaten zijn /jj/qq/kk/aa die. Zijn range is zoveel groter dan dat en ik denk dat hij handen als aa/kk/qq/jj zonder een :diamond: erin zal reraisen op de flop om te protecten. ook qq/jj met een :diamond: erin zal villain hier gaan protecten?

maar tobias wat voor range geef je hem preflop? en op de flop?
handranges 3-handed zijn zoveel wijder dan 6-handed.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Tegen een range van TT+ AQ+ en KQ is het ongeveer een flip. Na zijn flopcall geef ik hem de range

TT/JJ/QQ AK met een diamond AQ met een diamond KQ met een diamond. Daar doe je het gewoon niet echt goed tegen. Weet niet of het klopt want mij equilator is beetje geflipt. Denk dat hij een hand met queen diamond niet gaat callen

http://www.PokerStrategy.com
Bewerking beëindigt... NO spellen uit 0 Seconden berekent.

Board: 8dTd6d 8h
Dead:

Equity Gewonnen GelijkspelVerloren Hand
Speler 1: 64,815 % 64,815 % 0,000 % 35,185 % QQ-TT, AdKd, AdQd, KdQd, AsKd, AhKd, AdKs, AdKh, AdKc, AcKd, AdQs, AdQh, AdQc, KdQs, KdQh, KdQc
Speler 2: 35,185 % 35,185 % 0,000 % 64,815 % AsTc

noisecore
Oldschool Grinder

vind een fold hier wel heel weak.

cbet de flop groter en 2nd barrel de turn.

Gerv
Elite Grinder

Ik check/push of vBet de Turn mijzelf (in deze volgorde).

Ik denk dat ie 3handed JJ+ er wel ingooit dus zijn range is vrij capped naar PPs met of overcards (jij blocked A) met 1 ofja de geflopte flush ( 1 combo per hand)

Board: Td 8d 8c 6d
Dead:

Equity Win Tie Loss Hand
Player 1: 50.449 % 50.449 % 0.000 % 49.551 % JJ, TsTh, 9s9d, 9h9d, 9d9c, 7s7d, 7h7d, 7d7c, AdQd, KdQd, AsKd, AhKd, AdKs, AdKh, AdKc, AcKd, AdQs, AdQh, AdQc, KdQs, KdQh, KdQc
Player 2: 49.551 % 49.551 % 0.000 % 50.449 % AsTc

Ik denk als Turn c/c gaat en river is een , hij nog steeds niet vBet met Q:dx of 7:d7:h bijv.

Mvg,
Gerv

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vind jouw range niet echt realistisch. Denk dat queens nog wel in zijn range zit. 77 zit waarschijnlijk niet meer in zijn range. Ook mis ik 88 in zijn range, je zet 77 er wel en 88 niet. En denk dat hij met 77 never nooit meer mijn c-bet callt als hij al in zijn preflop range zit.

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker
Vind jouw range niet echt realistisch. Denk dat queens nog wel in zijn range zit. 77 zit waarschijnlijk niet meer in zijn range. Ook mis ik 88 in zijn range, je zet 77 er wel en 88 niet. En denk dat hij met 77 never nooit meer mijn c-bet callt als hij al in zijn preflop range zit.

Ok dan remove je 77 ( heb er ook maar 3 combo's erin gedaan). 88 raised ie 100%

En about QQ, ik weet niet hoe jij 6max speelt maar als men QQ er niet preflop tegen u erinschuift. Of je speelt uberaggressief Maniac style of je speelt 2% 3bet style. En ik denk dat het GEEN van beide is dus daarom constanteer ik dat QQ er preflop eringooit

Anders nog iets?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb al veel handen gespeelt op deze limieten. Ik denk dat queens evenvaak gecallt worden dan ge 4-bet. Maarja aangezien we hier 3 handed zitten en button tegen blinds is heb je gelijk:D