Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Folding top pair

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
174 Weergaven
Steamless
PokerStrategist

Voelt aan als een goede fold. Ik aanzie hem als een sterke speler. Zijn call UTG lijkt mij heel verdacht. Raise op de flop kan ik gewoon niet callen. Zit hier tegen AA, KK of AK aan denk ik.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]MP2$5.00:///////;MP3 (Hero)$6.13:///////;CO$4.42:///////;BU$1.93:///////;SB$3.95:///////;BB$11.99:///////;UTG2$12.38:///////;MP1$2.33:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with K:h, Q:h.
UTG2 calls $0.05, 2 folds, Hero raises to $0.20, 4 folds, UTG2 calls $0.15.

Flop: ($0.47) K:d, T:d, 6:c (2 players)
UTG2 checks, Hero bets $0.30, UTG2 raises to $0.70, Hero folds, UTG2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.77.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Rogier
Oldschool Grinder

heb je iets van statistieken dat ie extreem tight is of extreem passief oid?

t is best lastig om toppair te maken. om dat nou direct te folden op een minraise is echt erg zwak, en is alleen te doen tegen de nittiest passievelingen imo

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Ben wel nieuwsgierig.

Zou hem hier denk ik ook vaak folden.
Weet natuurlijk niet wat de stats zijn maar vraag me af waar called een utg een raise mee die die op deze flop check raised? en wat heb je dan nog beat?
Denk zelf dat dat niet erg veel is

Beantwoorden
Citeren
tuffnut
Oldschool Grinder

Ik denk eerder aan een semibluf met Q10 of een mogelijke flushdraw.

AA,KK of AK denk ik niet aangezien er preflop geen raise heeft plaatsgevonden

Pocket 6 zou nog kunnen maar ja we hebben geen stats dan is het lastiger
KQ zou ook kunnen maar dat is utg een fold imo.

Villian heeft echter wel al profit gemaakt dus kan een geluksvis zijn :facepalm:

Ik zou hem denk ik toch folden en een betere spot afwachten ondanks ik misschien voor sta maar ja, we weten ook niet hoe agro jij speelt :)

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

We hebben hier geen stats en dat maakt het dan wel weer lastig..
Op 5nl zit er genoeg passieve fish waardoor aa kk ak juist wel weer in de range zit.
De passieve fish zal hier 9 van de 10 keer alleen callen met een flushdraw (gutshot misschien ook wel) maar zijn 2p en sets wel beschermen.
Semibluffen doen ze eigenlijk nooit, in ieder geval te weinig om daar op verder te spelen.

Een maniac zou waarschijnlijk pre al actie ondernemen dus dat zal het waarschijnlijik niet zijn.

Bij een rock ben je hier toasted.

Tag zie ik hier eigenlijk alleen maar sterke draws sets e.d. hebben.

Nou ja weer een warrig verhaal :f_confused: maar ik ga iig voor de fold :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren