Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Full Ring] NL4 TT

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
298 Weergaven
deskcompmedion
Oldschool Grinder

BB: 34/13/3.2/1.1/25/64
VPIP/PFR/3bet/agr/donkbet/# handen

PF ik raise de limper krijg een call van de BB (had hem al zien 3betten met QQ, dus ik zet hem niet op een premium)

Flop: hij donkt uit. Ik call gewoon, een raise haalt hier niet veel uit (zijn slechtere handen gaan folden en zo kan ik hem nog wat laten bluffen). Ik denk niet dat 88 en 89 hier in zijn range zitten omdat hij die niet gaat donken.

Turn: Ik hit mijn full house, hij bet klein uit ik call terug gewoon.

River: hij bet terug klein uit. Hij had daarvoor net 2 keer een andere vis All-in gebluft op de river en 2 keer zijn kaarten laten zien, dus ik wou ook die een dergelijke bluff reppen..

NH?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]MP3 (Hero)$12.95:///////;CO$5.54:///////;BU$5.43:///////;SB$0.88:///////;BB$9.18:///////;MP2$1.97:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with T:s, T:h.
MP2 calls $0.04, Hero raises to $0.20, 3 folds, BB calls $0.16, MP2 folds.

Flop: ($0.46) 8:h, 8:d, 9:d (2 players)
BB bets $0.24, Hero calls $0.24.

Turn: ($0.94) T:c (2 players)
BB bets $0.32, Hero calls $0.32.

River: ($1.58) K:s (2 players)
BB bets $0.56, Hero raises to $12.19(All-In)

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
PotSplitt
Legacy Member

Keurig gespeeld lijkt me, vanwege je note over die QQ 3bet zal hij idd geen betere starthand hebben. Zijn donkbet is maar 1/2 en daarna maar 1/3 dus een 8 heeft hij niet lijkt me. Ik zet hem op A9s, ben ik warm? :P

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Ik zou de turn een kleine raise maken, om hem een aantal draws daarop te laten callen :P

Of misschien heeft ie wel een 8 of gaat ie spewen :coolface:

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Pre fine.

Flop ga ik wel raisen. Hij zal hier nooit donken met nuts handen als 8x/99, zijn beide ook unlikely. Zon half pot donk komt erg drawy over. Zijn intentie is imo ook niet om te bluffen, maar om cheap turn en river te zien voor zijn draws. Daarom raise ik flop al om zijn draws te laten betalen. Enige wat jou beat is ook 8x/99, maar zoals gezegd is dit wel unlikely en al helemaal de manier waarop hij het speelt.

As played raise ik de turn alsnog. Zon kleine bet komt nog steeds erg drawy over en een fd/10J gaat zeker nog wel betalen.

River is je raise wel overkill :P ik raise liever wat kleiner in de hoop dat hij nog wil betalen met een random paartje. :)

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Preflop en flop zou ik het vrijwel het zelfde spelen. Mogelijk zou je de flop willen raisen, maar dit hoeft zeker niet altijd.

Op de turn zou ik wel klein willen raisen. Hij bet niet erg groot en het ziet er uit als een draw die hij vaak op de river niet meer zou betten, maar mogelijk nog wel een raise mee zou callen.

Ook hebben veel paartjes er nog een straight draw bij, dus die zou hij ook niet weg leggen.

Op de river vind ik de grote raise eigenlijk wel goed. In het geval dat hij een 8 of een full house heeft, zal hij toch vrijwel altijd callen. In het geval dat hij een 9, of (zeer onwaarschijnlijke) T heeft, zal hij ook op een kleine raise wel folden. Een koning is ook niet erg waarschijnlijk.

Beantwoorden
Citeren
deskcompmedion Topicstarter
deskcompmedion
Oldschool Grinder

Bedankt voor de beoordelingen allemaal. Het was een zieke misread. Ik zal de hand wel eens in een leuk format gooien.

Beantwoorden
Citeren