Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

fullring JQo multipot

10 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
272 Weergaven

Player 2 37/9/1
Player 8 50/31/3

kan ik hier doordrawen?

$0.01/$0.02 No Limit Holdem
PartyPoker
7 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG Player8 ($1.20) 60bb
UTG+1 Player1 ($3.98) 199bb
MP Player2 ($1.18) 59bb
CO casadiepinda ($2) 100bb
BTN Player4 ($0.57) 29bb
SB Player6 ($2.52) 126bb
BB Player7 ($0.56) 28bb

Pre-Flop: ($0.03, 7 players) casadiepinda is CO J♦ Q♥
Player8 calls $0.02, Player1 calls $0.02, Player2 raises to $0.08, casadiepinda calls $0.08, 2 folds, Player7 calls $0.06, Player8 calls $0.06, Player1 calls $0.06

Flop: 10:diamond: 6♥ 9♠ ($0.41, 5 players)
Player7 checks, Player8 bets $0.08, Player1 calls $0.08, Player2 calls $0.08, casadiepinda raises to $0.20, Player7 folds, Player8 calls $0.12, Player1 calls $0.12, Player2 calls $0.12

Turn: A♥ ($1.21, 4 players)
Player8 bets $0.92, 1 fold, Player2 calls $0.90, casadiepinda calls $0.92

River: Q♠ ($3.95, 3 players)

Final Pot: $3.95
Player2 shows
Q♣ A♣
Player8 shows
A♠ 8♦
casadiepinda shows
J♦ Q♥

Player2 wins $3.72 (net +$2.54)

Player8 collects $0.04 (net -$1.16)
Player7 lost $0.08
Player1 lost $0.28
casadiepinda lost $1.20

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
EevQQ
PokerStrategist

Waarom raise je flop en waarom zo klein? Je hebt zo echt geen fold equity, en semi-bluffen in een multiway pot is sowieso onverstandig. Ik zou daarom die $0.08 gewoon callen want je krijgt prima odds.

Turn kun je wel callen omdat P2 mee gaat.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

tja, zo laag... zou het eerlijk gezegd niet weten. Meestal speel ik m'n draws een beetje aggro en kijk niet echt naar de hoogte van m'n raise. Hoe hoog kan die raise zijn dan? Thx.

Beantwoorden
Citeren
EevQQ
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door sharppablo
tja, zo laag... zou het eerlijk gezegd niet weten. Meestal speel ik m'n draws een beetje aggro en kijk niet echt naar de hoogte van m'n raise. Hoe hoog kan die raise zijn dan? Thx.

Als je hier heads-up had gezeten had je naar $0.30 ofzo kunnen raisen om de pot een beetje op te bouwen (of om pot direct op te pakken natuurlijk). Called villain dan zal hij turn vaak naar je toe checken en kun je een freecard nemen als je gemist hebt.

Omdat je hier met meerdere spelers in een pot zit zou ik de draw passief spelen omdat je te weinig folds gaat krijgen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

check, thx :)

Beantwoorden
Citeren
kabak7
PokerStrategist

preflop: Hier is raisen volgens misschien wel mogelijk maar dan moet je toch zeker hoger raisen. (de regel is 4 bb (big blinds) + 1 bb per limper) Ik zou hier naar 0,12 geraised hebben indien je raised.

flop: In tegenstelling tot wat EevQQ zou ik hier op de flop wel raisen omdat je in een multipot zit en dit board zo dry is dat de kans klein is dat iemand hier al gehit heeft. (ook al zijn de tegenstanders nogal loose) Dus vergroot raisen in een multipot hier je odds enorm. Al moet je wel hoger raisen! (tussen 1/2 van de pot en de pot zelf is de regel, 2/3 is een vaak aangeraden verhouding)

Turn en zeker river zou ik niet meer doorspelen, gewoon omdat er in een multipot te vaak iemand een A (of later een Q) zal hebben en de kans ook verkleind is dat je draw gehit wordt.

Eigenlijk druis ik dus wel nog redelijk in tegen EevQQ... :rolleyes: Graag een menig...

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

of wel speel je de draw passief.
of wel agressief.

Jij speelt iets er tussenin. De pot is 41c en iemand bet 8c. Verder twee callers, die de 8c als een check zien!

Als je op dat moment wil raisen, om de pot te bouwen, FE hebben etc. Dan raise je best groter tussen 3/4 pot lijkt me wel een goede sizing. Al kan je zelfs rond potsize of iets groter raisen ook hoor.
Als iedereen dan nog callt- dan is de turn gemakkelijk: nl. check of fold. Zit je heads-up, dan is de A een mooie kaart om door te betten!
Checkt iedereen, dan is de river check of fold.

Beantwoorden
Citeren
EevQQ
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door kabak7
preflop: Hier is raisen volgens misschien wel mogelijk maar dan moet je toch zeker hoger raisen. (de regel is 4 bb (big blinds) + 1 bb per limper) Ik zou hier naar 0,12 geraised hebben indien je raised.

flop: In tegenstelling tot wat EevQQ zou ik hier op de flop wel raisen omdat je in een multipot zit en dit board zo dry is dat de kans klein is dat iemand hier al gehit heeft. (ook al zijn de tegenstanders nogal loose) Dus vergroot raisen in een multipot hier je odds enorm. Al moet je wel hoger raisen! (tussen 1/2 van de pot en de pot zelf is de regel, 2/3 is een vaak aangeraden verhouding)

Turn en zeker river zou ik niet meer doorspelen, gewoon omdat er in een multipot te vaak iemand een A (of later een Q) zal hebben en de kans ook verkleind is dat je draw gehit wordt.

Eigenlijk druis ik dus wel nog redelijk in tegen EevQQ... :rolleyes: Graag een menig...

Tis wel een droog board idd, maar er zit sowieso een vis in de hand die misschien een beetje call happy is :P En met 4 spelers is de kans groot dat iemand de flop gehit heeft, dus denk dat je FE laag is.

Turn is bij nader inzien wel een fold, had niet door dat dit NL2 is. Ze zijn beiden all-in en als je op river hit is de pot niet groot genoeg om je turn call +EV te maken.

Beantwoorden
Citeren

Hey,

Preflop is call de slechtste optie. Onze hand is te vaak gedomineerd en speelt niet zo lekker multiway. QJs zou ik dan weer wel callen. Dit is 3bet of fold preflop. Zonder enige read zou ik gewoon folden om de PFA niet de beste speler lijkt (veel te kleine isoraise) en dus verwacht ik niet teveel FE te hebben.

Op de flop ben ik het eens met EevQQ. Ik denk niet dat we genoeg FE hebben om hier te kunnen raisen. Alle villains zijn vrij fishy en dus zal er minstens wel 1 iemand callen. Een call daarintegen is sowieso goed want we krijgen rechtstreekse odds.

Op de turn call ik niet meer, just fold the hand. Er komt nog maar 1 kaart en wie weet zijn 8h en Kh niet meer live. De stacks behind zijn ook superklein.

Farma

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

@kabak7,

Snap niet waarom je deze flop agressief zou willen spelen. Zou dit misschien alleen HU doen. Je zegt dat de kans klein is dat iemand wat gehit heeft op dit droge board. Maar je zit met 5 man in de pot? Lijkt mij juist dat de kans erg groot is dat iemand wat gehit heeft.

Als je met je OESD dan gaat raisen blaas je de pot enorm op terwijl de kans erg groot is dat je door top/mid pair gecalled wordt. Als je dan bricked op turn/river heb je er zoveel ingestoken wat uiteindelijk tot niets heeft geleden. Wat anderen al zeiden is dat je raise te klein is: je nodigt teveel weak handen uit om te callen.

Als je raised kun je tegen spewtards komen die massive gaan 3betten/shoven met mid/top pair waardoor jij moet insta folden, terwijl als je passief speelt je niet in de problemen kan komen en mocht je hitten dan rustig voor value kan gaan betten.

Dus wat anderen ook al zeiden: passief spelen multiway (tenzij je een monster draw hebt; bv OESFD) en op de turn folden. Je betaald een veel te hoge prijs op de turn.

Beantwoorden
Citeren