Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Is dit een standaard fold?

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
608 Weergaven

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2724438
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $8.90
Hero (SB): $24.63
BB: $10.00
UTG: $11.89
MP: $10.00
CO: $11.26

Pre Flop: ($0.15) Hero is SB with T :club: T :diamond:
3 folds, BTN calls $0.10, Hero raises to $0.40, BB calls $0.30, BTN calls $0.30

Flop: ($1.20) 9 :heart: 8 :diamond: T :heart: (3 players)
Hero checks, BB bets $0.75, BTN calls $0.75, Hero calls $0.75

Turn: ($3.45) 6 :diamond: (3 players)
Hero checks, BB bets $2.70, BTN calls $2.70, Hero folds

River: ($8.85) 8 :club: (2 players)
BB bets $6.15 all in, BTN calls $5.05 all in

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Plompoker
PokerStrategist

Lijkt me prima gespeeld. Ondanks dat we top set floppen is dit echt een verschikkelijk board om op te raisen tegen 2 tegenstanders in, vind de call erg goed, raisen is overplayen imo.

Op de turn word t dan eigenlijk nog vreselijker en kun je hier wel opgeven. Jammer dat je in deze situatie je boat turned (en waarschijnlijk een winnende hand maakt waar je een 300BB pot mee had kunnen winnen) maar dat is niet relevant. Long term is folden hier absoluut het beste.

Beantwoorden
Citeren
rogervieri
PokerStrategist

Alleen QJ loop je op achter, en zelfs die hand is in deze 3bet pot unlikely, ik zou flop zelf betten, en as played, broke gaan op de flop, je wilt hier zero free cards geven

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Plompoker
Lijkt me prima gespeeld. Ondanks dat we top set floppen is dit echt een verschikkelijk board om op te raisen tegen 2 tegenstanders in, vind de call erg goed, raisen is overplayen imo.

Op de turn word t dan eigenlijk nog vreselijker en kun je hier wel opgeven. Jammer dat je in deze situatie je boat turned (en waarschijnlijk een winnende hand maakt waar je een 300BB pot mee had kunnen winnen) maar dat is niet relevant. Long term is folden hier absoluut het beste.

Hier klopt niet zoveel van. Flop is in de eerste plaats een super easy cbet. Je hebt topset maar er liggen een miljoen draws, dus het laatste wat je wilt is freecards weggeven en mensen niet laten betalen voor hun draw. Als je niet bet omdat je beat bent door QJ/76 dan heb je een onrealistische kijk op dit spel, want dan kun je op elk board wel c/f aangezien er bijna altijd wel een combinatie is die jou beat. Je flopt namelijk zelden de absolute nuts.

Nu je flop checkt is het alsnog een super easy c/r om bovenstaande redenen. Er liggen mega veel draws, en je loopt voor tegen 88/99/alle overpairs, je bent hier veel vaker ahead dan behind. Turn is ook nog zeker geen c/f. Ja 7x komt aan, maar hoeveel 7x zit er in zijn range? 77 en verdwaalde A7, wat bijna niks is. Stel daar 88/99/overpairs/flushdraws/Jx draw tegenover en je doet het nog heel goed. Wederom onrealistische angst dat je beat bent.

Flop is dus een easy brokespot, er gaat nog heel wat slechter broke op die flop. En loop je tegen QJ aan? Jammer, cooler. Maar hier kun je nog tegen redrawen. Coolers horen er nu eenmaal bij, anders kun je KK ook steeds gaan folden op preflop actie omdat hij wellicht AA heeft, maar ik hoop niet dat je dit ook doet.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

de handen die je beaten op de flop zouden ze zoals preflop gespeeld eigenlijk niet meer mogen hebben dus denk ik ook wel dat je hier broke mag gaan.

Beantwoorden
Citeren
Clownrush
PokerStrategist

Nou ik denk goeie fold!

Je had de flop kunnen overbetten en niet check/callen en bij een raise gewoon jammen and broke gaan. Als je deze flop checked als de preflop 3better dan geef je alle spelers de kans om goedkoop hun draw compleet te maken en ten tweede je speeld dan in The Dark. Voor hetzelfde geld heeft 1 van deze speler ook een set. Ik zou broke gaan op deze flop :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren