Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] JJ fold?

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
227 Weergaven

Vraag me af of ik er wel goed aan doe om hier te folden..... Ben ik te bang dat ie z'n set heeft gehit of Qeens heeft of......?
Villain speelt 17/4 over 25 handen dus daar is nog niet heel veel over te zeggen.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
[tg]MP1$4.80:///////;MP2 (Hero)$5.07:///////;MP3$5.25:///////;CO$7.83:///////;BU$8.45:///////;SB$5.00:///////;BB$7.07:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP2 with J:c, J:h.
MP1 folds, Hero raises to $0.17, 2 folds, BU calls $0.17, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.41) 9:h, 4:h, T:d (2 players)
Hero bets $0.26, BU raises to $0.80, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.67.

5 reacties

Preflop raisen naar 20c.

Je flopbet ook wat hoger want het is drawy, ik zou zo'n 36c betten. Je ietwat kleine bet ruikt naar zwakte waarop villain mss sneller gaat bluffraisen.

As played call ik toch nog eens om turn te evalueren. Als ie dan 2nd barrelt fold ik. Maar je kan hier as played best ook gewoon folden denk ik.

Belangrijk is toch om die AF ook in het oog te houden, als die nl. laag is lijkt het waarschijnlijker dat ie je beat heeft. Maar tegen een unknown zou ik het dus zo spelen.

yoshiwa
Elite Grinder

iets groter preflop (vanwaar de rare size? )
op de flop cbet ik ooknog (en iets groter) . na zijn raise fold ik.
je zit anders OOP zonder positie op een turn die enkel slechte kaarten kan brengen.
De af van villian kan hier idd helpen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

de rare size komt door ff snel op de 'bet pot'-knop te drukken.....
maar bedankt voor de info!

minez1
PokerStrategist

Ik had hem hier over zijn flopraise heen geshoved. Een call lijkt mij sowieso fout OOP omdat er amper kaarten zijn die je kunnen helpen. Toch denk ik vaak dat villain een draw heeft of gewoon een paartje 10en ofzo, waarmee hij nog vaak genoeg zal afcallen ook.

SchinkenToni1977
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door minez1
Ik had hem hier over zijn flopraise heen geshoved. Een call lijkt mij sowieso fout OOP omdat er amper kaarten zijn die je kunnen helpen. Toch denk ik vaak dat villain een draw heeft of gewoon een paartje 10en ofzo, waarmee hij nog vaak genoeg zal afcallen ook.

Hier shoven lijkt me niet relaxed. Pot is na de raise van de villain iets van $1,47 en daar schuif jij dan 4,50 overheen. Denk dat je te weinig wordt gecalled door 10X of draws om dat winstgevend te doen. Denk dat je vaak gecalled wordt door een betere hand, en misschien te weinig FE hebt, aan de andere kant.
Als je raised naar 2 ofzo raak je echter ook snel committed. Dus dat is ook niet ideaal.

En een call is helemaal het minst fijne, omdat je er een sloot scarecards kunnen komen, of draws complete kunnen worden.

Kunnen we in deze positie met AA nog makkelijk shoven omdat er overpairs in villain zijn range kunnen zitten -> je nog vaker voorstaat?