Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

JJ set op de river

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
340 Weergaven
Bedoosd
PokerStrategist

PokerStars - $0.10 NL - Holdem - 7 players
Hand converted by PokerTracker 4

MP: 61.6 BB (VPIP: 16.44, PFR: 10.96, 3Bet Preflop: 6.90, Hands: 74)
CO: 100 BB (VPIP: 19.81, PFR: 16.04, 3Bet Preflop: 5.26, Hands: 107)
BTN: 84.8 BB (VPIP: 14.29, PFR: 7.14, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 14)
Hero (SB): 40.5 BB
BB: 101.2 BB (VPIP: 30.77, PFR: 23.08, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 14)
UTG: 101 BB (VPIP: 20.75, PFR: 17.92, 3Bet Preflop: 5.71, Hands: 107)
UTG+1: 53 BB (VPIP: 20.22, PFR: 16.85, 3Bet Preflop: 5.88, Hands: 92)

Hero posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has J♠ J♣

fold, UTG+1 raises to 3 BB, MP calls 3 BB, fold, fold, Hero calls 2.5 BB, BB calls 2 BB

Flop: (12 BB, 4 players) 8♦ T♣ A♥
Hero checks, BB checks, UTG+1 checks, MP checks

Turn: (12 BB, 4 players) 2♠
Hero checks, BB bets 4 BB, fold, fold, Hero calls 4 BB

River: (20 BB, 2 players) J♦
Hero bets 15 BB, fold

Hero wins 19.1 BB

Hier nog maar weinig reads op tegenstanders, vooral BB.
Ik dacht gewoon call preflop met al 2 spelers in de hand om de flop te zien.
Die A op de flop is niet echt wat ik wou zien maar tegenstanders checken mee.
Die kleine bet van BB op de turn 1/3 pot is ook maar weinigzeggend, tenzij hij een raise verwacht misschien.. 4BB callen dan maar.
En gelukkig J op de river dus daar kan ik betten voor value, maar misschien meteen te groot gebet?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Benji009
Oldschool Grinder

Preflop zou ik raisen. Als de flop Q,K of A toont en je zit multiway weet je dikwijls niet waar je staat.

As played vind ik het goed, enkel zou ik idd de river kleiner betten omdat ik niet denk dat BB hier sterk staat. Net iets minder dan de helft vd pot zou (denk ik) een goede bet zijn.

Beantwoorden
Citeren
Bedoosd Topicstarter
Bedoosd
PokerStrategist

Natuurlijk als ik hier freflop zou raisen en nog een reraise krijgen is het toch een fold met JJ.
En zoniet zit ik snel pot commited zelfs met A,K of Q op het board wordt het dan moeilijker te folden na de flop.
Natuurlijk wel het nadeel van MSS..

Beantwoorden
Citeren
Benji009
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Bedoosd
Natuurlijk als ik hier freflop zou raisen en nog een reraise krijgen is het toch een fold met JJ.
En zoniet zit ik snel pot commited zelfs met A,K of Q op het board wordt het dan moeilijker te folden na de flop.
Natuurlijk wel het nadeel van MSS..

Mjah, een call is niet zo fout. Ik persoonlijk vind het dikwijls gwoon moeilijk om JJ uit positie te spelen in een multiway pot. Ik denk dat er bij een raise preflop dikwijls genoeg nog wel zwakkere handen callen. Bij een 4Bet wordt het dan inderdaad wel moeilijk. Ik denk dat je (als MSS) mss net nog de odds hebt om te callen. Maar ben niet zeker. Das een goede vraag voor de coach.

Beantwoorden
Citeren

Hey,

Met jouw stack prefereer ik een squeeze/stackoff for sure. Hmm turn is vreemd, ik denk dat ik gewoon fold nu hij 4way bet. River lijkt donkbetten in een vacuum wel de beste play omdat hij lijkt op een random weak Ax ofwel iets als QJ/J9 heeft dat behind zal checken.

Farma

Beantwoorden
Citeren