Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

KdQd vs 3bet ip

9 Berichten
4 Gebruikers
4 Reacties
1,448 Weergaven
pokerboy198229
PokerStrategist

Weet niet zeker of dit de beste lijn, ik wou echter voor deze pot strijden na call pre.
Call pre omdat ik nu implied odds heb vs 3rde speler
Bet flop om pot te stellen voor cheap.
River zetten hem all in na zijn check call actie vs 2 spelers met additional draws

Hand Information
No Limit, 0.1 BB (6 handed).
Hand History converter courtesy of pokerhandreplays.com

Table Information
Seat: 1 alextehno99 ($11.79)
Seat: 2 Hero ($10.64) Dealer
Seat: 4 volondemar3 ($3.8) Small Blind
Seat: 6 n1_profit ($28.18) Big Blind
Seat: 7 toetscolorad ($0.75)
Seat: 9 3rn1us ($13.37)
Dealt to Hero
K♦Q♦

Preflop (Pot:0.15)
toetscolorad    FOLD
3rn1us    FOLD
alextehno99    FOLD
Hero    RAISE $0.3
volondemar3    RAISE $0.82
n1_profit    CALL $0.72
Hero    CALL $0.52

Flop(Pot: $2.51)
6♦T♠T♣

volondemar3    CHECK
n1_profit    CHECK
Hero    BET $0.5
volondemar3    CALL $0.5
n1_profit    FOLD

Turn(Pot: $3.51)
6♦T♠T♣9♦

volondemar3    CHECK
Hero    BET $3.46
volondemar3    FOLD
Showdown:
Hero MUCKS

Hero  wins the pot: $6.97

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik neem aan dat je de turn hier bedoelt, want je wint al hier. Normaal zie ik eigenlijk weinig goede redenen om tegen 2 man te bluffen op een droge board als deze en als je al wilt bluffen werkt een bet van rond half pot denk ik een stuk beter dan een 1/5 pot bet.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

lijkt me wel goed gespeeld. Met overpair had die wss nogwel de flop gebet om te zien hoe het zat met zijn hand. En die zwakke check call lijkt me genoeg om op elke blank nog eens te vuren.

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229 Topicstarter
pokerboy198229
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik neem aan dat je de turn hier bedoelt, want je wint al hier. Normaal zie ik eigenlijk weinig goede redenen om tegen 2 man te bluffen op een droge board als deze en als je al wilt bluffen werkt een bet van rond half pot denk ik een stuk beter dan een 1/5 pot bet.

Ja turn bedoel ik. Omdat hij niet volstack was wou ik hem niet commited laten voelen. Klein bet flop en een aanzienlijke grote bet turn kunnen hem toch laten folden. Maar ik weet het niet helemaal zeker.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

ja ik vind het wel goed gespeeld hoor :) en als hij shoved op de flop kan je nog altijd mucken als je dat zou willen dus lijkt me echt wel goeie play. Al wachten we op meer reacties :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Nadeel van zo'n kleine bet vind ik dan dat hij nooit zal folden. Zeker als het een beetje een calling station type speler is.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Nadeel van zo'n kleine bet vind ik dan dat hij nooit zal folden. Zeker als het een beetje een calling station type speler is.

ik denk dat je beetje het punt mist sdk :), de kleine bet is eigenlijk een info bet, die shortstack gaat met een goeie hand zeker shoven, dus kun je op elke blank op de turn hem AI zetten.

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229 Topicstarter
pokerboy198229
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86

ik denk dat je beetje het punt mist sdk :), de kleine bet is eigenlijk een info bet, die shortstack gaat met een goeie hand zeker shoven, dus kun je op elke blank op de turn hem AI zetten.

Yep en dan is de bet op turn nog steeds aanzienlijk groot. Dit was idd mijn gedachte. Maar goed er zijn natuurlijk ook nadelen aan deze lijn.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Ik denk dat de enige discutabele beslissing de flop is. Als je deze spot wil bluffen moet je goed nadenken met welke handen je dat wil doen. Wat mij betreft is twee overcards + backdoor straight en flushdraw zo een beetje de best mogelijke hand die je hier kan hebben om mee te bluffen, en je blocked ook nog eens QQ/KK. Dus prima, alleen de sizing is veel te klein.

Op deze turn moet je doorbluffen met een flushdraw, anders bluff je gewoon te weinig. Wederom heb je een rare sizing, dit maal erg aan de grote kant.

Beantwoorden
Citeren