Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

KQ sb vs bb nl10

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
287 Weergaven

Kan ik hier broke gaan en zoja waar? Ik denk dat hij hier heel veel (combo) draws kan spelen en wil hem dus geen goedkope riverkaart geven.

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1746194
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

DancerRzn: $13.45
Hero (): $10.00
kruglay: $10.85
SeaCloud1: $31.13
deadhead9999: $12.75
Wiech70: $14.25

Pre Flop: ($0.15) Hero is with K :heart: Q :heart:
4 folds, Hero raises to $0.30, kruglay calls $0.20

Flop: ($0.60) Q :club: 5 :club: 2 :heart: (2 players)
Hero bets $0.28, kruglay raises to $1, Hero calls $0.72

Turn: ($2.60) 4 :heart: (2 players)
Hero checks, kruglay bets $1.60, Hero raises to $3.80, kruglay raises to $9.55 all in, Hero calls $4.90 all in

River: ($20.00) T :heart: (2 players - 2 are all in)

Beantwoorden
Citeren
4 reacties

Hmm eerste gedacht is waarom call je daar de flop?
Hij kan daar idd een draw hebben en die wil je laten afbetalen, echte combodraws zie ik niet in zijn range, tenzij je FD+OC bedoelt... maar die wil je alsnog doen betalen.
Als je daar wat draws in zijn range steekt (en dus niet enkel sets wat wel bij veel spelers hun quasi enige flopraisehand is) dan wil je daar op de flop imo gaan reraisen. Obv ga je dan veel handen uit zijn range halen naar de turn toe maar ik zou dus ofwel op de flop folden ofwel broke gaan op de flop (reraise en dan call ik dus een shove ook wel naargelang agression factor op flop en andere stats). Het klotige aan een call op de flop is, je zit oop en met een call weet je eigenlijk niks over villain zijn hand, dus ga je idd wat gas terug nemen en een check maken, wat overigens al helemaal fout is als je villain op een draw zet tenzij je denkt dat villain zou gaan lopen floaten met een drawing hand maar dat zijn dan alweer echte reads wat je moet hebben. Zet je villain op een draw en wil je hem dus laten afbetalen maar niet té agressief spelen op de flop dan moet je de turn gaan uitbetten. Als villain je daar dan raised denk ik eigenlijk dat je beat bent en dat je gewoon moet folden, weinig mensen raisen turn met enkel draw...
Ps: cbet mag naar de 0.45 $ toe

Xeno

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Hoi Ayden123,

De CBet moet inderdaad groter omdat je bet niet veel fold equity creert omdat ie zo klein is.

Verder moet je gaan nadenken of deze speler ooit bluffraised met minder dan de flushdraws. Als dat het geval is kan je de Flop callen en Turn check/shoven als je denkt dat ie de Turn ook bet!

Als je denkt dat zijn range TP &/of flushdraws zijn dan moet je het op de FLop erinkrijgen omdat je de Turn OOP speelt en waarschijnlijk naar hem toe checked

Mvg,
Gerv

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

In zijn range zitten ook zeker bluffs toch? Op nl10 zie ik bijna niemand de flop raisen met sets en als het al gedaan wordt is het vaak een minraise. Ik zie bijna geen valuehanden in zijn range waarmee hij hier raised.

Het nadeel aan zoom is dat ik totaal geen stats heb en dus niet weet of hij in staat is te bluffraisen. Wat is hier de afweging om zonder stats te kiezen tussen call of reraise flop? Verder zie ik nu dat ik in mijn eerste post wat bevooroordeeld ben door het resultaat van de hand, combodraws zitten zeker op de flop niet veel in zijn range :D.

Beantwoorden
Citeren
timbo158
PokerStrategist

Hm, waarom kan je niet gwoon folden? Stel zijn range is sets en een paar nut FD's, dan loop je daar nog mijlen op achter right?

Het is ubernitty, maar als je geen stats op iemand hebt moet je uit gaan van een soort gemiddelde denk ik.
Op NL10 ZOOM is dat volgens mij sets en soms een nutdraw. Tegen een hand als A4cc, A3cc doe je het ook slecht.

Als villain de hierboven omschreven range raiset, kan je hier toch ook folden?

Beantwoorden
Citeren