Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

KQs na resteal

13 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
286 Weergaven
Steamless
PokerStrategist

Ik vroeg me af of ik hier de call zou kunnen maken?
BU gaat obv voor de steal. SB maakt de resteal. Met KQs en in positie was ik een call aan het overwegen. Uiteindelijk toch maar de fold.

Iemand advies?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]UTG2$2.23:///////;MP1$0.52:///////;MP2$1.59:///////;MP3$3.20:///////;CO$3.26:///////;BU$1.25:///////;SB$2.01:///////;BB (Hero)$2.15:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with K:d, Q:d.
5 folds, BU raises to $0.04, SB raises to $0.12, 2 folds, BU folds, SB gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.06.

Beantwoorden
Citeren
12 reacties
KingKlaas
Oldschool Grinder

Zeker suited speelt die hand prima in positie.
Of had de small blind nit-stats??

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Zou wel folden, weet niet of spelers op nl2 al veel denken over steals/resteals. Dus als hij 't alleen voor value doet, dan sta je met KQs ook niet bijster goed.

Verder heeft BTN een nogal kutstack, dus weinig playability postflop.

Beantwoorden
Citeren
Steamless Topicstarter
Steamless
PokerStrategist

Was ik ook aan het denken: welke hand kan ik op de flop treffen waar ik goed verder mee kan spelen? Het antwoord: weinig tot geen. Enkel flush (draw) en in mindere maten street (draw). Als ik m'n K of Q hit op een rainbow board en hij bet op de flop, dan moet ik toch zo goed als opgeven.
Het enige wat in m'n voordeel sprak was de positie. Deed me even twijfelen.

Thx voor de feedback!

Vraag: als je bijvoorbeeld HM2 gebruikt, zitten daar dan ook stats in over steals en resteals? Ik vermoed van wel?

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Je kan beter vragen wat voor stats er niet in zitten :P

Steals/resteals zijn 1 vd 'basic' stats die mensen op hogere limieten standaard in hun HUD hebben staan.

Beantwoorden
Citeren
3HUNNA
Oldschool Grinder

Zijn echt genoeg mensen die hier gwn met JTs-J8s dat soort handen gewoon doodleuk reraisen dus zou hier zelf niet folden.

Beantwoorden
Citeren
Steamless Topicstarter
Steamless
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Varune

Steals/resteals zijn 1 vd 'basic' stats die mensen op hogere limieten standaard in hun HUD hebben staan.

Ok, thx :)

Ik probeer al enige tijd HM2 aan de praat te krijgen, maar lukt me maar niet om handen te importeren. Dringend eens hulp voor zoeken, want lijkt me een niet te missen tool!

Beantwoorden
Citeren

Aloha
waarom open je niet met KQs gewoon 3bb en dat komt beter over dan limpen utg. of zit ik er helemaal naast ?

Beantwoorden
Citeren
Steamless Topicstarter
Steamless
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door kardago
Aloha
waarom open je niet met KQs gewoon 3bb en dat komt beter over dan limpen utg. of zit ik er helemaal naast ?

Ik zat in BB positie, dus ja, je zat er naast :)

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Tja, dat zag ik ook over het hoofd :facepalm:
Ik dacht ook dat je BU was :f_eek:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Steamless

Oorspronkelijk gepost door kardago
Aloha

Ik zat in BB positie, dus ja, je zat er naast :)

Aloha
ops dan heb ik niks op te merken

Beantwoorden
Citeren
rafds
PokerStrategist

Ik probeer al enige tijd HM2 aan de praat te krijgen, maar lukt me maar niet om handen te importeren. Dringend eens hulp voor zoeken, want lijkt me een niet te missen tool!

Zeker op letten dat je pokerroom op engels staat ingesteld en je handhistory aangezet hebt. Ik heb hier 2 maand over gedaan eer ik dat doorhad (voor dat engels gedeelte dan).... hopelijk heb je hier iets aan.

Beantwoorden
Citeren
Steamless Topicstarter
Steamless
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door rafds

Zeker op letten dat je pokerroom op engels staat ingesteld en je handhistory aangezet hebt. Ik heb hier 2 maand over gedaan eer ik dat doorhad (voor dat engels gedeelte dan).... hopelijk heb je hier iets aan.

Staat volledig in het engels, dus daar kan het niet aan liggen. Toch bedankt!

Beantwoorden
Citeren