Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

MSS NL5 AKs BB

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
207 Weergaven
moharith
PokerStrategist

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]BU$5.00:///////;SB$5.75:///////;BB (Hero)$2.07:///////;UTG2$5.64:///////;MP1$2.67:///////;MP2$5.14:///////;MP3$5.09:///////;CO$7.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with K:d, A:d.
UTG2 folds, MP1 raises to $0.15, 5 folds, Hero raises to $0.45, MP1 raises to $1.05, Hero calls $0.60.

Flop: ($2.12) 8:c, J:s, 9:h (2 players)
Hero checks, MP1 bets $1.62, Hero folds, MP1 gets uncalled bet back.

Final Pot: $2.12.

Volgens charts natuurlijk een fold, maar villain had een pfr van 23% op EP. Zijn globale stat waren 30/18 met een 50% fold op 3-bet. Na mijn 3-bet had ik moeten folden op zijn 4-bet, right?

Aangezien dat zijn range wel beduidend sterker maakt. Ik denk iets van JJ+

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
ssacr
Poker Player

In ieder geval nooit callen, je zit nu voor de helft van je stack in de pot. AI of folden. Persoonlijk denk ik dat ik shove. Ik denk eigenlijk ook dat dat is wat je tegenstander wil.

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door ssacr
In ieder geval nooit callen, je zit nu voor de helft van je stack in de pot. AI of folden. Persoonlijk denk ik dat ik shove. Ik denk eigenlijk ook dat dat is wat je tegenstander wil.

Ik vind AK tegen zijn openingsrange te sterk om te folden hier. Je krijgt al EV van zijn fold equity en dan geef je al je EV op wanneer het all-in gaat omdat je preflop called. Je denkt superodds te krijgen maar je gaat zovaak de Flop missen. En als je een Axx/Kxx board krijgt, wat gebeurd er dan? Gaat hij er klakkeloos er alles ingooien met zijn JJ?

Dusja ik shove preflop liever op zijn 3bet. Als je geen idee hebt wat je moet doen op een 4bet en je 3bet toch, schuif het dan erin want ook al is het minusEV, het is like minder -EV dan 3bet/folden

- Gerv

Beantwoorden
Citeren