Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl 10 Ak

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
123 Weergaven

preflop callen?
ik vind dat ik had moeten folden, 'k zie niet veel spelers dit doen met iet anders dan AA of KK

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;MP2$11,3:78/24/18/2.5/25/64/75/67;Hero$10:///////;BU$10,5:362/23/20/3.7/29/43/100/60;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A♥, K♠
MP2 raises to $0,40, MP3 folds, Hero raises to $1,40, BU raises to $3,20, 3 folds, Hero calls $1,80.

Flop: ($6,95) K♣, 7♥, 4♥ (2 players)
Hero bets $3,3, BU raises to $7,30 (All-In), Hero calls $3,50 (All-In).

Turn: ($21,05) 4♣
River: ($21,05) 6♣ (2 players)

Final Pot: $21,05

Results follow (highlight to see):
Hero shows (Ah Ks)
BU shows a full-house, kings full of fours (Kh Kd)

BU wins with a full-house, kings full of fours (Kh Kd)

4 reacties
KoningAlbert
PokerStrategist

je callt zijn 4-bet om een A of K te hitten...
dus ja hier ga ik ook broke op.

Als je van plan bent op deze flop te folden, kan je het beter op zijn 4-bet al mucken

4-bet callen kan je beter niet doen! Ik zou preflop gewoon folden.

SchinkenToni1977
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker

+1 De button 4bet nadat de MP opent en jij al 3bet. Dit is gewoon erg sterk en op deze limieten kun je dan hoogstens hopen op AK voor een split.
Precies zoals al aangegeven, je hoopt een A of K te hitten, en als dat gebeurd moet je dan ook gewoon doorzetten met de hand.
Dus als je de 4bet called en de flop hit, dan ga je broke.

Maar zoals aangegeven fold na de 4bet. Je kan niet uit positie een 4bet callen, dan is de pot groot en jij speelt uit positie. Dus je moet shoven of folden, en shoven is niet +EV want zijn range is gewoon erg beperkt to AK/KK/AA en heel heel heel soms QQ/JJ, maar dat is speler specifiek.

DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door SchinkenToni1977

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker

+1 De button 4bet nadat de MP opent en jij al 3bet. Dit is gewoon erg sterk en op deze limieten kun je dan hoogstens hopen op AK voor een split.
Precies zoals al aangegeven, je hoopt een A of K te hitten, en als dat gebeurd moet je dan ook gewoon doorzetten met de hand.
Dus als je de 4bet called en de flop hit, dan ga je broke.

Maar zoals aangegeven fold na de 4bet. Je kan niet uit positie een 4bet callen, dan is de pot groot en jij speelt uit positie. Dus je moet shoven of folden, en shoven is niet +EV want zijn range is gewoon erg beperkt to AK/KK/AA en heel heel heel soms QQ/JJ, maar dat is speler specifiek.

Zo te horen zijn het een stelletje nits op NL10 en dan is je AK zelden goed hier. Als dit inderdaad amper met QQ wordt gedaan kun je de fold wel maken. Vind het zelf wel nitty, maar ik ga nu even op jullie ervaringen af op deze stakes ;)