Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL 10 KQs

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
139 Weergaven

dit was toch een goeie spot om te shoven?
flush en straight draw
spijtig genoeg hit ik wel nooit iets in zo'n situaties

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$11,92:104/66/23/2.2/28/48/38/38;MP2$10:151/21/16/2.7/22/31/100/43;Hero$10,1:///////;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with K♦, Q♦
MP2 raises to $0,40, Hero calls $0,40, 3 folds, BB calls $0,30.

Flop: ($1,25) J♠, T♦, 8♦ (3 players)
BB checks, MP2 bets $0,89, Hero calls $0,89, BB calls $0,89.

Turn: ($3,92) 3♣ (3 players)
BB checks, MP2 bets $2,8, Hero raises to $8,81 (All-In), BB folds, MP2 calls $5,91 (All-In).

River: ($21,44) 7♠ (2 players)

Final Pot: $21,44

Results follow (highlight to see):
MP2 shows a pair of aces (Ah As)
Hero shows high card king with queen kicker (Kd Qd)

MP2 wins with a pair of aces (Ah As)

4 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dubbele post

Flop gewoon raise broke.

As played call ik de turn liever, denk niet dat je genoeg foldequity hebt,omdat het 3-way is. En zo hou je de BB in de pot, waardoor je goede odds krijgt.

TheRealTgb1
PokerStrategist

Denk preflop 3bet/fold spelen. Hij zal met veel slechtere handen stealen vanaf CO en zou maak je het setminen ook wat minder profitabel voor ze.

In dit gevel tegen zijn AA heb je iets minder als 48% equity op flop en tegen een pair zelfs rond de 70%.

Een call op de flop is gezien de odds (1$ in pot van 2$) +EV (implied odds) maar als je de turn mist is je equity ondertussen gehalveerd en moet je op de turn wel folden. Hij zal na je push een middelmatige/made hand zelden wegleggen omdat die 3 een pure blank is.

Op de flop is 3-betten denk ik de beste optie. Door zijn cbet is pot ondertussen al 2$ en ik denk dat hij niet snel zal wegleggen met AJ en Overpairs.

DeKuip
Elite Grinder

Je flopt supersterk hier, dus je kan hier altijd raisen en het geld erin krijgen, daar is nooit iets mis mee met zo'n hand. Maar omdat er nog een speler in de hand zit zou ik ook vaak callen hier om hem ook nog mee te krijgen. Maar als je de flop callt moet je de turn vaak ook wel gewoon callen, anders had je net zo goed de flop al kunnen raisen als je het geld er graag in wilt hebben.

Dus of je raist de flop en krijgt het erin, of je callt de flop en dan ook de turn en hoopt dat je de river hit.

Dus as played vind ik flopcall in orde hier met de BB fish in de hand, turn zou ik dan ook de call maken en de river gewoon hopen dat je de nuts rivert en dan het geld erin :)