Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl 10 Qq

11 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
270 Weergaven
elderwon
PokerStrategist

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$11,28:///////;CO$11,08:47/83/0/1,1/46/0/0/47;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with Q♦, Q♣
2 folds, CO calls $0,10, BU folds, Hero raises to $0,50, BB folds, CO calls $0,40.

Flop: ($1,10) 3♥, J♣, 8♥ (2 players)
Hero bets $1,10, CO raises to $4,40, Hero raises to $10,78 (All-In), CO calls $6,18 (All-In), Hero gets uncalled bet back.

Turn: ($22,26) 7♠
River: ($22,26) 4♣ (2 players)

Final Pot: $22,26

Weer tegen de loose passieve vilain. Denk wel dat mijn shove hier niet goed was. Overpair is niet de nuts he (vergeet ik soms wel eens)

10 reacties

Denk dat ik tegen deze fish gewoon fold op zijn raise. Vooral omdat zijn AF 1.1 is. Maarja denk dat broke gaan ook geen grote fout is hierzo.

NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker
Denk dat ik tegen deze fish gewoon fold op zijn raise. Vooral omdat zijn AF 1.1 is. Maarja denk dat broke gaan ook geen grote fout is hierzo.

dit.
Denk dat shove en fold ongeveer even goed zijn.

TheRealTgb1
PokerStrategist

Loose passive callingstation zal dit denk ik nooit met slechter doen. Zelfs handen als AJ zullen dit soort spelers zelden raisen.

Zal gezien zijn passive stats hier folden. Als je een read op hem hebt dat hij dit kan doen met top pair of draw is shove goed te praten.

Denk dat je hier eigenlijk goedkoop kan wegleggen tegen een betere hand.

noisecore
Oldschool Grinder

ik zie niet in waarom je de flop potbet op en non-drawheavy board (enkel een fd).

NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door noisecore
ik zie niet in waarom je de flop potbet op en non-drawheavy board (enkel een fd).

T9, QT, Q9, 97 en T7 hebben een straightdraw.

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter

Waarvan enkel T9 relevant is. tegen een gutshot moet je niet gaan protecten met potbets.

NLDPeter
PokerStrategist

Waarvan enkel T9 relevant is. tegen een gutshot moet je niet gaan protecten met potbets.

Gutshots zijn zeker wel relevant in combinatie met een FD. Tegen een hand als Q:hT:h is een potbet zeker wel nodig.

noisecore
Oldschool Grinder

Gutshots zijn zeker wel relevant in combinatie met een FD. Tegen een hand als Q:hT:h is een potbet zeker wel nodig.

Daar heb je al 2 blockers tegen.

NLDPeter
PokerStrategist

Het is niet dat je met een potbet value laat liggen. bottom pair gaat jetoch niet callen op zo een board.

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker

Ik schuif liever dan dat ik fold vanwege sample size maar ook limited supply mbt Fish stack --> als ie bust is ie gone

Dus als een situatie een EV van -1bb geeft is het nog steeds +EV omdat je maar weinig kansen krijgt om zijn enige stack te pakken

- Gerv