Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl 20 - At

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
169 Weergaven
dopiejopie88
PokerStrategist

maniac die pf elke hand raisde naar 2bb en bij een raise van iemand voor hem in 50% van de gevallen (28x in totaal) 3bet minraisede. OOP lijkt me dit een vrij standaard broke spot (toch?). wat doe ik echter als ik IP zou zitten? 4bet callen en vervolgens met any top pair afstacken op de flop. of ook gewoon lekker shippen? shippen is natuurlijk wel vrij variance gevoelig, maar tegen een villian die dit met nagenoeg any 2 doet lijkt me wel vrij +EV?

Pacific $20.00 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1823502
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $18.26 - VPIP: 100, PFR: 69, 3B: 50, AF: 5.9, Hands: 101

Pre Flop: ($0.30) Hero is CO with A :spade: T :heart:
UTG calls $0.20, 1 fold, UTG+2 calls $0.20, 2 folds, Hero raises to $1.10, BTN raises to $2, 4 folds, Hero raises to $5, BTN raises to $8, Hero raises to $22.97, BTN calls $10.26 all in

Flop: ($37.22) 6 :spade: 9 :club: T :diamond: (2 players - 1 is all in)

Turn: ($37.22) 6 :diamond: (2 players - 1 is all in)

River: ($37.22) J :diamond: (2 players - 1 is all in)

Beantwoorden
Citeren
5 reacties

Denk dat je hier moet opletten aangezien hij mss wel licht je 3bet gaat minraisen maar daarom nog niet zal willen broke gaan tbh. Aangezien hij zo klein raised denk ik mss dat hij nét zal afzien van het broke gaan preflop met elke hand. Denk dat je wel kan gaan callen en redelijk sterk doorspelen moest je IP zitten btw. Ik zou hierdoor hier denk ik de 2$ callen en gewoon doorspelen alsof je zelf 'het laatste woord' had preflop, as in een soort 'cbet' alhoewel je hier niet echt het laatste geraised hebt obv. Dit om zijn trash in de hand te houden en omdat je gewoon ook niet echt broke wil met AT hier denk ik. Wil je deze gast serieus pownen preflop dan zou ik eerder broke gaan met 99-JJ bv...

Xeno

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Xenophon
Denk dat je hier moet opletten aangezien hij mss wel licht je 3bet gaat minraisen maar daarom nog niet zal willen broke gaan tbh.

Ben het hiermee eens. Ik zou daarom niet broke gaan zonder verdere info. Omdat hij zo vaak 3bet zou ik wel kiezen voor de optie om te 4bet bluffen -> 4bet/fold. Als hij echt zo een fish is dan zal hij wel callen en is onze 4bet vaak nog voor value ook. Het is belangrijk om te kijken met wat hij naar SD gaat en hier notes op te nemen.
Oke ik zie nu dat hij 100/69 speelt :P. Dat is echt wel de extreemste fish ever... Oke ga maar broke dan :D.

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88 Topicstarter
dopiejopie88
PokerStrategist

ik begon bijna aan mezelf te twijfelen door bovenstaande commentaren haha. villian showde overigens J3 off :facepalm:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
ik begon bijna aan mezelf te twijfelen door bovenstaande commentaren haha. villian showde overigens J3 off :facepalm:

Lol. Je zal hem dan toch wel al supersicke dingen hebben zien doen neem ik aan? Easy broke dan natuurlijk ;)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88

_love:

Beantwoorden
Citeren