Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL 4 sweat hand

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
164 Weergaven
SirVandi
PokerStrategist

Wou deze hand eens anders aanpakken, en daarom vraag ik jullie : Welke hand(en) representeer ik hier met deze line en waarom?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG Corinthians ($5.16)
UTG+1 Hero ($4.56)
CO chichi ($3.46)
BTN kesura8 ($4)
SB Ulechka72 ($4.03)
BB marijonas82 ($3.87)

Pre-Flop: ($0.06, 6 players) Hero is UTG+1 ? ?
1 fold, Hero raises to $0.16, chichi calls $0.16, 2 folds, marijonas82 calls $0.12

Flop: 10:club: K♥ Q♥ ($0.50, 3 players)
marijonas82 checks, Hero checks, chichi checks

Turn: 5♥ ($0.50, 3 players)
marijonas82 checks, Hero checks, chichi bets $0.24, marijonas82 folds, Hero raises to $0.75, chichi calls $0.51

River: 8♦ ($2, 2 players)
Hero bets $1.50, chichi folds

Final Pot: $3.50

Hero wins $3.40 (net +$0.99)

chichi lost $0.91
marijonas82 lost $0.16

5 reacties

A:hJ:h is de enige hand die je zo kan spelen, en dat is nog "meh".

Als je een andere hand had, heb je ze slecht gespeeld.

Ofwel heb je op de flop een made hand en moet je protecten/value halen.

Ofwel heb je een draw en cbet je ook als semibluf (zeker omdat elke draw die je hier hebt -gelet op MP open- 12 outs heeft).

Ofwel heb je een laag pocket pair of complete air en check/fold je alle straten. De turn check/raisen als bluf kan nog ok zijn als je een bepaalde read hebt dat CO hier zijn hele range bet na twee checks van zijn tegenstanders, maar nadat je check/raise gecalld is geef je op, aangezien hij zoveel value hands in zijn range heeft en iets als KJ niet gaat folden.

Blijft nog over 55, maar daarmee bet je de turn uit voor value en protection.

Je representeert dus allicht een flush, maar niet op een geloofwaardige manier.

Asafira
PokerStrategist

#2 op falcone
en ik zo eerder air zeggen anders laat je op die flop te veel value liggen.

SirVandi Topicstarter
SirVandi
PokerStrategist

Het was inderdaad mijn bedoeling om een flush te representeren, maar achteraf bekeken trok mijn line nergens op, omdat ik veel te veel value laat liggen.

ben niet echt akkoord met falcone dat je maar 1 hand repped (bv J :heart:T :heart:, of een lage FD kan je mogelijks zo ook wel spelen) maar het is wel zo dat je dun repped, en ik zoek je hier dan ook erg makkelijk op.

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door SirVandi
Wou deze hand eens anders aanpakken, en daarom vraag ik jullie : Welke hand(en) representeer ik hier met deze line en waarom?

Ho-ho-hó wacht even. Op 4NL, 10NL, 25NL, 50NL is dit echt niet nodig.
Waarom wil je iets representeren als je weet dat de gemiddelde speler op je limiet niet eens kan handreaden??

Kortom gewoon ''straightforward'' spelen ipv proberen met behulp van de Non-SD winning lijn een positieve groene lijn te halen door je opponents constant op te jagen door te betten. Ze folden geen midpair top kick. Ze folden geen top pair no kicker.

- Gerv