Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 97s call resteal

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
188 Weergaven
Anomic
Oldschool Grinder

BB is 16/11 3bet 5.3

Ik call pf omdat hij vaak genoeg restealt zonder premium hand, ik in positie zit en we zo diep zitten. Op de flop neem ik het initiatief omdat hij niet cbet en ik een oesd heb, zijn checkraise call ik voor de implieds als we hitten, op de turn moet ik wel folden en heb ik een beetje spijt dat ik aan de hand begonnen ben (lol) :rage:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BB$18.98:///////;MP2$9.15:///////;MP3$16.60:///////;CO$6.84:///////;BU (Hero)$22.01:///////;SB$10.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 7:s, 9:s.
3 folds, Hero raises to $0.25, SB folds, BB raises to $0.80, Hero calls $0.55.

Flop: ($1.65) Q:c, T:d, 8:c (2 players)
BB checks, Hero bets $1.20, BB raises to $3.70, Hero calls $2.50.

Turn: ($9.05) 9:h (2 players)
BB raises to $14.48, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $9.05.

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Sutra1981
PokerStrategist

fold op zijn raise imo, je mag je straat al niet hitten met een klaveren en dan heb je nog kans op enkel bottom straight. Daar tegenover is zijn raise denk ik te groot om te callen voor de implied odds die je nog over hebt.

Beantwoorden
Citeren

Je komt ook wel in nare spots maar denk dat je 2 dingen anders kan doen ook al begrijp ik het ook wel, je kan pre folden op zijn 3bet maar je zit dieper dan normaal, hij maakt het ook relatief klein en hij lijkt ook erg nitty, dus dan kan je ook callen en hopen dat het er bijvoorbeeld ingaat als je je flush of straat hit, of een flop als 773 993 792 etc etc .
Zijn flopraise is een beetje vreemd, hij raist ook best wel groot en je weet niet welke outs je hebt en op welke outs hij doorspeelt. Vreemde spot Turn is natuurlijk wel een fold en met de voorgaande actie zou die wel QQ hebben gehad maar is zijn shove ook heel vreemd met 4 tot een straat:|

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
fold op zijn raise imo, je mag je straat al niet hitten met een klaveren en dan heb je nog kans op enkel bottom straight. Daar tegenover is zijn raise denk ik te groot om te callen voor de implied odds die je nog over hebt.

+1

97s is op het randje om een resteal mee te callen. Zijn stats zijn trouwens vrij nitty voor iemand die regelmatig restealt. Als je weet dat hij echt veel restealt, kan je ook gewoon folden pf, dus niet stealen...

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel
Oldschool Grinder

fold pre

Beantwoorden
Citeren

Hey,

Preflop is goed wanneer je zo diep zit en hij niet te groot 3bet al zou ik wel graag een positionele 3bet stat zijn (BBvBTN)

Omdat mensen op zo'n flop redelijk wat x/raisen en ook x/folden met rags voor gelijk welke sizing zou ik hier niet groter dan 50% pot cbetten. Raise callen is close maar denk dat het wel ok is..

Farma

Beantwoorden
Citeren