Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10: 98s

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
416 Weergaven
elderwon
PokerStrategist

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
SB ($8.15)
BB ($15.75)
UTG ($9.85)
Hero ($10.82)
BTN ($9.39)

Dealt to Hero 8♥ 9♥

UTG raises to $0.35, Hero calls $0.35, fold, SB calls $0.30, fold

FLOP ($1.15) Q♥ J♦ T♣

SB bets $1.15, UTG calls $1.15, Hero ???

We zitten 5-handed. UTG opent, ik call hier met mijn SC omdat ik weet dat de SB sowieso gaat callen (73/0/2.0/67 WTS). UTG speelt 19/17/2.0/31 WTS.

De flop is mooi. SB donkt en UTG calls. Ik denk dat ik hier gewoon moet raisen. Multiway tegen een complete vis. De UTG is wel Tag-ish maar die weet ook wat voor een vis daar donkt. Enkel AK moet ik vrezen en die zit natuurlijk wel in de range van UTG. Ik wil ook geen kaarten meer weggeven.
Hoe raise ik hier? Schuif ik het er gewoon in of raise ik lager?

Beantwoorden
Citeren
5 reacties

Iets van 5-5.5 lijkt me op dit board wel een mooie raisingsize :)
Zowiezo raisen daar! elke 9, K, A gaat je actie wegnemen! En zoveel handen in hun range gaat je hier zwaar afbetalen op dat board, zowiezo van de fish.

Beantwoorden
Citeren

Ik maak het hier ~$3,30 en jam het op de turn er in. :]

Beantwoorden
Citeren
Jayrikh
Oldschool Grinder

3.30 is veel te klein.. ik shove op flop denk ik, komt meer drawy over.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Ik maak het $3,80-3-90. Dan heb je op de turn een perfectse size over om te jammen en de raise lijkt relatief klein dus mensen gaan een verkeerde call maken met handen als KQ

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Ik maak het $3,80-3-90. Dan heb je op de turn een perfectse size over om te jammen en de raise lijkt relatief klein dus mensen gaan een verkeerde call maken met handen als KQ

Ik vind dit wel de beste sizing ja. Jam komt juist heel sterk over want zoveel draws jammen hier niet want ze zijn niet ''monsterachtig''

Pre is fine als zo'n Freddy Fish op de SB zit :]

Mvg,
Gerv

Beantwoorden
Citeren