Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl10 Aa

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
196 Weergaven
KoeNe4U
Oldschool Grinder

Normaalgezien zou ik hier turn altijd bet/fold spelen, maar met dit ongevaarlijk board wilde ik eens iets nieuw doen, maar volgens mij was mn postflop spel hier echt niet goed :facepalm:
turn bet/fold en dan river check/call of bet/fold??
as played river check/fold veronderstel ik? =)

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]MP1 (Hero)$11.80:///////;MP2$10.95:///////;MP3$3.92:///////;CO$12.43:///////;BU$7.44:///////;SB$4.21:///////;BB$9.80:///////;UTG2$12.75:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP1 with A:c, A:d.
UTG2 folds, Hero raises to $0.40, MP2 calls $0.40, 2 folds, BU calls $0.40, 2 folds, BB folds.

Flop: ($1.35) J:c, 4:d, 6:s (3 players)
Hero bets $1.00, MP2 calls $1.00, BU folds.

Turn: ($3.35) 8:d (2 players)
Hero checks, MP2 bets $1.90, Hero calls $1.90.

River: ($7.15) 6:h (2 players)
Hero bets $3.00, MP2 raises to $7.65, Hero folds, MP2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $10.15.

6 reacties

Normaal gezien bet ik zeker de turn nog voor value. Echt protecten tegen SD's hoef je hier niet te doen imo maar het kan. Als je echter opteert om check/call te spelen op de turn, moet je je ook aan dat plan houden en de river behind checken om hem nog te laten betten voor (wat hij denkt) value met Jx of bluffbetten. Dan kan je hier wel check/call spelen, maar het is zeker niet de beste line want je weet helemaal niet waar je staat.

Turn gewoon doorbetten inderdaad. Dan maak je het jezelf makkelijk en haal je nog de meeste value ook. River is dan ook een easy valuebet.

As played call ik de turn ook ipv raisen, omdat ik denk dat dat overplayed is. Je riverplay is natuurlijk een beetje vreemd, maar je dacht waarschijnlijk iets van: "Hmm ik lig eigenlijk nog wel voor op zijn range" - bet. Dat is natuurlijk ook zo en daarom vind ik je riverbet zeker niet slecht. Alleen, het feit dat je hier de river bet laat eigenlijk zien dat je zelf ook liever de turn zelf voor value gebet had.

Deze line zit dus eigenlijk geen idee achter. Er zou wel een idee achter zitten als je de river ook zou checken, maar die play maak je alleen soms als iemand heel veel float en dan ook nog vaak de turn en river bluft.

Omdat:
:diamond: je line zo vreemd is
:diamond: alle draws missen
:diamond: hij heel soms Jx voor light value kan raisen
:diamond: je gigaodds krijgt

Zou ik de riverraise nog wel callen.

stats, reads??
as played vs unknown fold river
ik zie niet wat we verslaan (QJ+ gaat hier echt niet vbetten)
bet/fold turn iets meer dan 1/2 pot
bet/fold river 1/2 pot

Oorspronkelijk gepost door 09024875
Turn gewoon doorbetten inderdaad. Dan maak je het jezelf makkelijk en haal je nog de meeste value ook. River is dan ook een easy valuebet.

As played call ik de turn ook ipv raisen, omdat ik denk dat dat overplayed is. Je riverplay is natuurlijk een beetje vreemd, maar je dacht waarschijnlijk iets van: "Hmm ik lig eigenlijk nog wel voor op zijn range" - bet. Dat is natuurlijk ook zo en daarom vind ik je riverbet zeker niet slecht. Alleen, het feit dat je hier de river bet laat eigenlijk zien dat je zelf ook liever de turn zelf voor value gebet had.

Deze line zit dus eigenlijk geen idee achter. Er zou wel een idee achter zitten als je de river ook zou checken, maar die play maak je alleen soms als iemand heel veel float en dan ook nog vaak de turn en river bluft.

Omdat:
:diamond: je line zo vreemd is
:diamond: alle draws missen
:diamond: hij heel soms Jx voor light value kan raisen
:diamond: je gigaodds krijgt

Zou ik de riverraise nog wel callen.

light value raisen we zitten hier wel op 10nl
board is niet echt draw heavy
met de gigaodds ben ik enerzijds akkoord maar dan moet er wel iets zijn dat we verslaan imo

je bent nogal aant speculeren imo we hebben zelfs geen stats of reads

Oorspronkelijk gepost door rvvrecke
Normaal gezien bet ik zeker de turn nog voor value. Echt protecten tegen SD's hoef je hier niet te doen imo maar het kan. Als je echter opteert om check/call te spelen op de turn, moet je je ook aan dat plan houden en de river behind checken om hem nog te laten betten voor (wat hij denkt) value met Jx of bluffbetten. Dan kan je hier wel check/call spelen, maar het is zeker niet de beste line want je weet helemaal niet waar je staat.

+1

Wryzeth
PokerStrategist

Alles is hier gezegd. :)