Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl10 Aj

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
124 Weergaven

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$11,70:///////;BU$11,90:229/18 /9 /3,4/26 /30 /100 /63 ;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with J♥, A♦
MP1 folds, Hero raises to $0,40, 2 folds, BU calls $0,40, 2 folds.

Flop: ($0,95) 9♣, 5♣, 7♦ (2 players)
Hero bets $0,70, BU calls $0,70.

Turn: ($2,35) 7♣ (2 players)
Hero checks, BU checks.

River: ($2,35) 5♠ (2 players)
Hero checks, BU bets $1,10, Hero calls $1,10.

Final Pot: $4,55

De eerste fout is denk ik dat ik niet hoor te cbetten hier alhoewel ik denk dat hij met deze stats weinig gehit kan hebben.

Op de river is 2 paar ik kan amper geloven dat hij hier iets gehit heeft dus denk dat mijn Aas hoog goed genoeg is.

2 reacties

De flop is inderdaad te slecht om een cbet te maken. Ook met villains stats heeft hij hier vaak genoeg iets gehit. Omdat zijn vpip en pfr redelijk ver uit elkaar liggen denk ik dat zijn callrange ook wel redelijk gevarieerd zou kunnen zijn.

As played is je river call best marginaal, maar het kan misschien net. Tegen een bet van 2/3 pot of meer zou ik gewoon folden omdat het dan te duur is. Maar villains stats en speellijn wijzen er wel op dat er redelijk wat gemiste draws in zijn range zitten en dat hij vermoed dat hij daar geen showdownvalue mee heeft. Niet te vaak doen, dit soort moves, maar in deze situatie kan het wel een keertje.

je zegt het zelf al :) hier niet cbetten

de river zal hij vaak niet misseddraws betten omdat die er haast niet zijn. de FD komt namelijk aan en verder liggen die straightdraws ook niet in zijn range
(ik denk namelijk niet dat ie met 68 of 8T zal callen preflop)

de river bet hij minder als halfpot wat hij meestal vaker zal doen als een valuebet omdat hij hier heel weinig FE heeft. daarom denk ik dat het niet goed is om met AJ te callen omdat je gewoon nog vaak tegen een 9x 7x 5x 88 , flush zal aankijken

je moet hier proberen te denken, waarom zou villain deze move maken ? waarom zou hij hier op de river halfpot betten -> meestal voor value
heeft hij draws gemist die in zijn preflop range zaten? -> nee

hij bluft hier dus eigenlijk 95% van de keren niet
dit zou hij gewoon vaak doen met een mediumhand