Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl10 - Ak

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
267 Weergaven

Wel of geen cbet plaatsen? vond niet dat ik hier iets kon representeren behalve overcards...

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]MP3$10.20:///////;CO$20.85:///////;BU$20.10:///////;SB$5.90:///////;BB$10.45:///////;UTG2$18.15:///////;MP1(Hero)$10.00:///////;MP2$1.45:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP1 with A:d, K:c.
UTG2 raises to $0.40, Hero raises to $1.20, 3 folds, BU calls $1.20, 3 folds.

Flop: ($2.95) 4:c, 8:s, 6:d (2 players)
Hero checks, BU bets $0.10, Hero calls $0.10.

Turn: ($3.15) J:s (2 players)
Hero checks, BU checks.

River: ($3.15) 2:c (2 players)
Hero checks, BU checks.

Final Pot: $3.15.
Results follow:

5 reacties

Een c-bet maken is hier zeker niet verplicht.

Zijn minbet op de flop straalt echter zoveel zwakte uit, dat ik op de turn toch wel in de verleiding zou komen om hem van zijn PP af te bluffen. Ik weet echter niet of dat +ev is.

Fladdermouse
Oldschool Grinder

Na een 3bet kan je zeker TT+ representeren, de vraag is enkel of BU zo slim is om dat door te hebben. Ik denk dat ze meestal met elke PP nog graag en flopbet callen.
Ik denk dat ik hier de turn gebruik om een delayed c-bet te plaatsen. BU zijn minbet is even zwak als een check behind, dus is de kans groot dat hij de turn gaat folden.

Markenator
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Fladdermouse
Na een 3bet kan je zeker TT+ representeren, de vraag is enkel of BU zo slim is om dat door te hebben. Ik denk dat ze meestal met elke PP nog graag en flopbet callen.
Ik denk dat ik hier de turn gebruik om een delayed c-bet te plaatsen. BU zijn minbet is even zwak als een check behind, dus is de kans groot dat hij de turn gaat folden.

Ik zou hier ook niet voor kiezen voor een cbet, maar omdat villain zo klein bent is er dan ook geen mogelijkheid om de flop gewoon te c/r? Puur omdat het een minbet is. Want ik denk dat hij hierop vaak fold?

Ik ben de laatste tijd aan het experimenteren (op NL5) met op dit soort ridicule minbets op flop of turn vrij groot te raisen. Het fold-precentage is zowat 95%. Dus ja, ga ervoor zou ik zeggen.

Ruleza
BlackMember

Je kan zeker TT+ hier representeren met je cbet.

De range van de BU is echter vrij sterk en kan toch wel op TT+ en AK geschat worden... Welke van deze handen folden de flop ? Yep, enkel AK en hiermee durft men soms nog wel eens callen.

Ik denk ook dat ik hier geen cbet plaats en gewoon c/f.

Na zijn minbet wordt het best tricky. Ik denk dat ik flop call en op een overcard turn lead. Als hij dan callt geef ik op.