Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl10 - Ak

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
359 Weergaven
dopiejopie88
PokerStrategist

wat is hier de ideale line?

pf is een vrij standaard 3bet. villian oogt vrij laggy, dus ik zie hem hier iets als KQ+, AJ+ en any PP sowieso callen. c-bet flop is denk ik ook nog wel vrij standaard, omdat ik sowieso value krijg van KQ en AJ en wellicht zelfs nog wel van een verdwaalde AQ. maar hoe spelen jullie vervolgens de rest van de hand?

Pacific $10.00 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1872069
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP1: $18.68 - VPIP: 29, PFR: 16, 3B: 0, AF: 2,7, Hands: 119

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with K :club: A :diamond:
2 folds, MP1 raises to $0.40, 2 folds, Hero raises to $1.20, 2 folds, MP1 calls $0.80

Flop: ($2.55) K :diamond: 6 :diamond: J :spade:

Turn: ($2.55) T :diamond:

River: ($4.35) 6 :heart:

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
kabak7
PokerStrategist

Hehe, eens iets anders om niet te zien wat de tegenstander doet... :)

Preflop is inderdaad standaard

Flop: als de tegenstander checked zou ik hier zoieso contibetten.
als de tegenstander bet weet ik het niet goed. Ik denk dat zowel callen als raisen wel mogelijk is... (als hij de raise called of raised zoieso zou ik zoieso laag blijven aangezien een set of dubbel paar goed mogenlijk is)

Turn is natuurlijk wat miserie aan gezien zowel een straight als een flush binnen de villians range kan gehit zijn (al zou ik dit mogelijks niet inzien op een hectisch multi-table moment):
Na een contibet op de flop en een check van villian op de turn zou ik hoe dan ook betten zij het niet veel meer dan 1/2 van de pot zodat je reactie uitlokt.
Bet hij, dan denk ik dat folden best is in elk geval. (al zou het goed kunnen dat ik dit niet zou doen mocht het druk zijn rond andere tafels... :f_confused: )

River: check/fold

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

bet flop, bet turn, check-call river?
---
Even wat fishy gedachten neerpennen.

Lijkt me niet dat hij hier vaak genoeg een flush kan hebben, enkel de dan QJs zou eventueel een mogelijkheid zijn. (Maar eerlijk gezegd zie ik die geen 3bets callen pf, net zozeer als KJo, K10o)

Dus wat verslaat jou dat je c-bet callt: AQ (eventueel) en JJ.
KK zou pf wel 4bet-broke gaan. AA ook, en beide zijn onwaarschijnlijk ivm blocker.
Waar krijg je value van: KQ en eventueel AJ

Beantwoorden
Citeren
Pakichu777
PokerStrategist

check turn imo, weinig mindere value handen callen + je wordt niet ge c/r van je sterke draw

als je zoals in jou hand de flop behind gecheckt heb moet je wel de turn betten!

Jij zit toch ip niet? oop bet ik wel zelf flop en turn

Beantwoorden
Citeren

Hey,

Ben het helemaal met je eens over preflop en flop. Vrij standaard.

De turn is een check. Je moet niet protecten en krijgt maximum 1 street value van minder (terwijl er niet veel minder is en we ons vaak valuetownen).

Als hij op de river uitbet fold ik aangezien hij ook wel passief is, tenzij het 1/4e pot oid is wat hij ook met QK kan doen.

Farma

Beantwoorden
Citeren
Pieter1960
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hey,

De turn is een check. Je moet niet protecten en krijgt maximum 1 street value van minder (terwijl er niet veel minder is en we ons vaak valuetownen).

Als hij op de river uitbet fold ik aangezien hij ook wel passief is, tenzij het 1/4e pot oid is wat hij ook met QK kan doen.

Farma

Op riverbet met 1/2 pot, dan wel een fold, waarom wel met een 1/4?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Pieter1960

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hey,

Farma

Op riverbet met 1/2 pot, dan wel een fold, waarom wel met een 1/4?

1/2e zou ook wel nog kunnen... Is moeilijk te zeggen eigenlijk als je niet in de hand zit en hem niet hebt zien spelen. Het gevoel aan de tafel doet ook wel veel.
Als hij de flopbet callt heeft hij sowieso geen random air floats. TT fold en AQ fold ook wel tenzij hij maybe peelt met Qd. 99 en lagere pairtjes zie ik hem niet stabben op de river. TT en JJ en TJs en maybe KJs zitten wel in zijn range wss... Ik zie gewoon niet veel handen die we beaten wanneer hij de river bet (nadat we de flop zouden betten en turn behind zouden checken) buiten KQ. Maar als deze hand bet gaat hij max halfpot betten hoor. Dus halfpot zou op het randje nog kunnen misschien.

Beantwoorden
Citeren