Known players:
[tg]Hero$10,00:///////;BU$10,00:///////;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.
Preflop: Hero is UTG2 with A♣, K♠
Hero raises to $0,40, 4 folds, BU raises to $1,20, 2 folds, Hero calls $0,80.
Flop: ($2,55) 5♥, 6♠, 9♠ (2 players)
Hero checks, BU bets $2,10, Hero folds, BU gets uncalled bet back.
Final Pot: $2,55
Dit gebeurd me elke dag wel een paar keer. Ik raise met AK naar 4BB en iemand reraised me 3x me bet naar 1.20. Nu heb ik 3 opties folden, callen en 4betten. Nu zullen jullie vast gaan zeggen er is geen antwoord op te zeggen dat verschilend per speler. Dus laten we er van uit gaan dat deze speler een goede regular is en 3bet met TT+ AQ+ hij weet dat ik uit vroege positie raise dus dat ik waarschijnlijk een goede hand heb waardoor zijn reraise nog sterker is. Met alle PP is hij favoriet en ik versla dus eigenlijk alleen AQ wat nog best loose omdat daar te reraisen.
Callen: Ik kan hier callen nadeel is ik hit maar 1 op 3 keer de flop. 2 keer verlies ik hem dus. Ik ben niet de agressor dus ik kan niet cbetten op de flop. Ook heb ik geen positie op hem.
4Betten: Dit vind ik meer een bluf want ik kan niet verwachten van een reg dat hij meegaat met een slechtere hand.
Folden: Zelf denk ik dat deze gewoon het best is of speel dan wel heel erg als een nit?
Ik heb zo'n soort gelijke vraag op de NL2 ook eens gevraagd in het engelse forum (iets meer dan 2 maanden terug denk ik) daar waren er mensen die folden ook goed vonden alleen de handjudge zei dat het niet uitmaakt of je 4bet of called als je maar NIET fold.