Ik heb AK in de SB. BB is een Tag. Die zie ik niet veel.Ik bet std. pre en hij raist me. Mijn eerste vraag is wat doe ik hier? Ik zit uit positie, heb een goede hand en Villain is ook goed. Ik besef dat ook zijn range hier breder is, dat hij mij op ongeveer hetzelfde zal zetten. Ik call omdat ik met een 4bet gelijk om mijn hele stack kan komen te spelen. Iets wat ik liever niet heb, mss met suited nog wel. Ik wil de flop zien. Is de call goed of toch beter 4betten?
Op de flop 3 harten, waarvan een Q. Ik heb de harten Aas dus Villain flopt niet helemaal lekker. De Q hit zijn range en een set of (over)pair kunnen ook. Ik check naar hem toe met de bedoeling om te raisen als Villain bet. Villain raist, standaard min of meer.Ik besluit dat dit een mogelijkheid is om de pot op te pakken.Bij een reraise shove ik, bij de turn kijk ik nog een keer bij een call of ik bet.
Eigenlijk verwacht ik dat Villain vrijwel zeker fold omdat hij de Aas niet heeft, ik hem in ieder geval vaak gezien heb ( mss hij mij ook ). Hoe is dit gespeeld pre en op de flop?
$0.05/$0.10 No Limit Holdem
888
3 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
BTN Player4 ($10.40) 104bb
SB ssacre ($10.77) 108bb
BB Player2 ($18.50) 185bb
Pre-Flop: ($0.15, 3 players) ssacre is SB A♥ K♣
Player4 folds, ssacre raises to $0.30, Player2 raises to $0.90, ssacre calls $0.60
Flop: 8♥ Q♥ 2♥ ($1.80, 2 players)
ssacre checks, Player2 bets $1.30, ssacre raises to $4.07, Player2 folds
Final Pot: $4.40
ssacre wins $9.72 (net +$4.75)
Player2 collects $0.00 (net -$2.20)
@ DeKuip. Moet ff nadenken of een blog niet beter is idd. Ik volg er veel en is net weer wat anders dan hier. Heb ook het gevoel dat ik oververtegenwoordigd ben met mijn handen en reacties op anderen. Maakt mss dat anderen minder snel posten. Bovendien zijn sommige handen duidelijker in een context van een sessie.