Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 AQo

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
254 Weergaven
denbar
PokerStrategist

ik dacht dat ik deze hand goed had gespeeld, maar kreeg een aantal vragen als ik hem achteraf nogeens bekeek.

$0.05/$0.1 No Limit Holdem
FullTiltPoker
9 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
UTG ($10.30)
UTG+1 ($2.15)
Hero (MP1) ($9.05)
MP2 ($1.85)
MP3 ($6.25)
CO ($18.20)
BTN ($2.15)
SB ($6.80)
BB ($10.00)

Pre-flop: ($0.15, 9 players) Hero is MP1 A♦ Q♣, 2 folds, Hero raises to $0.30, 5 folds, BB raises to $1.20, Hero calls $0.90

Flop: T♦ K♠ T♠ ($2.45, 2 players)
BB bets $1.75, Hero calls $1.75

Turn: T♥ ($5.95, 2 players)
BB checks, Hero goes all-in $6.10, BB folds

ik neem aan dat ik de 3-bet niet had mogen callen pre-flop? En dat ik op de turn had moeten folden/raisen? Ik dacht dat mijn push op de turn wel gerechtvaardigd had, aangezien ik hem op JJ/QQ/AJ zette, en zijn check op de turn bevestigde voor mij dat hij waarschijnlijk niets had en ging folden op mijn push. een bet leek mij ook niet zinvol omdat ik dacht dat hij ging callen, en mijn stack dan toch te belachelijk laag was op de river

4 reacties
NLDPeter
PokerStrategist

Preflop kan je wel callen omdat je positie hebt. Postflop fold ik de flop al. Op dit soort boards heb je weinig fold equity en op nl10 is het helemaal niet nodig om dit soort floats te gaan maken. Je word heir door elke K of T gecalled, en meestal ook door QQ,JJ.

Bluffen moet je op NL10 bijna nooit doen (met uitzondering van continuation bets). je hebt op deze limieten te weinig fold equity om dat profitabel te kunnen doen. Nu fold hij, maar je riskeert hier je hele stack op een bluf.

cliffnote: switch naar een andere site, NL10 Op fulltilt hefet 10% rake. elke andere site heeft 5%. Je bent beter af te switchen naar een andere site todat je bankroll groot genoeg is voor NL25. Het is namelijk erg moeilijk de rake te beaten op NL10 op Fulltilt.

EDIT: waarom zet je hem specifiek op QQ,JJ,AJ? KK,AA,AK TT en AQ zitten ook in zijn 3-bet range en die zullen ook altijd deze flop continuation betten.

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Hoi denbar

Eerst en vooral m'n complimenten! Je bent nieuw en post al meteen op alle goeie manieren een hand!

Verder zou ik hier ook gewoon folden op de flop. Bluffen kan af en toe op NL10 maar enkel als je initiatief hebt vind ik.

fold preflop behalve als je reads hebt.

Dan zo'n flop kun je floaten maar meer ook niet. Hand is nogal risicovol gespeeld vind ik persoonlijk.

Er zitten ook AK in zijn range let daar op!

Bet de turn kleiner... je hoeft echt niet direct te pushen want hij zal zijn full house vaak ook chekken op turn.

Je krijgt zijn range er vast ook wel uit door een kleinere bet.

Oorspronkelijk gepost door ajfonso
fold preflop behalve als je reads hebt.

Dan zo'n flop kun je floaten maar meer ook niet. Hand is nogal risicovol gespeeld vind ik persoonlijk.

Er zitten ook AK in zijn range let daar op!

Bet de turn kleiner... je hoeft echt niet direct te pushen want hij zal zijn full house vaak ook chekken op turn.

Je krijgt zijn range er vast ook wel uit door een kleinere bet.

Dat is te fishy. Ge hebt een potsize over dus kleiner betten is zo goed als onmogelijk.

Voor de rest ben ik het eens met wat eerder gezegd is geweest.
De raise preflop callen met AQo is goed, maar deze flop hebt gij hard gemist maar heeft de range van de 3better wel vrij hard gehit. Op deze limiet raad ik aan nog niet echt te proberen bluffen en gewoon uw hand te spelen naar de waarde ervan. Bluffen heeft weinig zin op lange termijn hier...