Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 AQo

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
199 Weergaven
Horemanske
PokerStrategist

River bet or heeft dat geen zin meer?

Poker Stars $10.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2164599
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $10.48 - VPIP: 14, PFR: 10, 3B: 2, AF: 0,6, Hands: 168
SB: $10.05 - VPIP: 18, PFR: 15, 3B: 7, AF: 10,5, Hands: 260
BB: $4.48 - VPIP: 40, PFR: 8, 3B: 0, AF: 0,7, Hands: 25
Hero (UTG): $15.82 - VPIP: 20, PFR: 17, 3B: 7, AF: 2,3, Hands: 13616
MP: $8.00 - VPIP: 48, PFR: 10, 3B: 6, AF: 9,0, Hands: 31
CO: $10.00 - VPIP: 12, PFR: 5, 3B: 2, AF: 2,5, Hands: 105

Pre Flop: ($0.15) Hero is UTG with Q :diamond: A :diamond:
Hero raises to $0.40, 3 folds, SB raises to $1.20, 1 fold, Hero calls $0.80

Flop: ($2.50) A :spade: 7 :diamond: 6 :heart: (2 players)
SB bets $1.48, Hero calls $1.48

Turn: ($5.46) 6 :spade: (2 players)
SB bets $2.82, Hero calls $2.82

River: ($11.10) T :heart: (2 players)
SB checks, Hero ?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
CastAside
PokerStrategist

hoi

Lijkt me wel oke sb is wel tight dus een KK QQ JJ AK lijkt me hier wel zijn range echt niet looser misschien AJs, hij 3 bet wel aardig maar 2 barrels en dan een river check lijkt me dat ie de hand opgeeft.
Je zou een kleine value bet op de river kunnen plaatsen maar denk dat ie zichzelf al van de hand gezet heeft.
Zie villain hier echt geen 77 66 drie betten pre oop met zijn stats.
Door jou calls kan hij je alleen maar op een ax zetten en dan wel een sterke A
Kan zijn dat de 10 een scare card voor hem is die zou jij ip nog in je range kunnen hebben maar als hij jou stats heeft dan ga jij hier 1010 niet snel 2 straten callen.
Ak gaat ie door barrelen tot de river op dit board QQ KK misschien JJ kan ie nog wel twee straten door vuren. misschien 1/2 pot op de river om hem te value townen met een zwakkere aas maar die zie ik hem die hier niet vaak hebben.
check behind voor info :)

Beantwoorden
Citeren

Heyhey!

Open je altijd 4x UTG? Lijkt me wat groot tenzij je hier fish aan tafel wilt exploiten. Als je altijd 4x opent zal je range vrij tight moeten zijn iig.

Vs de 3bet is callen niet standaard en hier heb ik reads voor nodig. SB v UTG en v 4x open is vaak enkel value en geen bluffs dus voordat ik reads heb dat hij aggro is dan fold ik gewoon pre. We hebben teveel reversed implieds met onze hand (als we hitten).

En dat is dus net wat er op de flop/turn gebeurt. Ik zie hem niet veel hebben buiten AK maar als we pre callen moeten we wel 2x callen ja. River check ik gewoon want hij kan nog altijd AK hebben denk ik en ik verwacht niet dat hij AJ 3bet.. If so -> note :)

Farma

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Denk je niet dat ak hier shipped op de river? Alle draws missen en 2pair zit niet echt in ons range. Ato hebben we niet, enkel ats max. TT hebben we ook nooit, houd je 66/77/ Ajo,Ats+ over. Tegen deze range loopt hij massive voor. (kleine 70% equity)
Denk dat hij ak zou jammen. At jammed die ook om value te halen uit onze ax. Verwacht dat hij aj/aq vaker zo zal spelen. Misschien wel een lage suited ax.. Hoe dan ook, we staan hier vaak voor, of we splitten in sommige gevallen tegen aq.

Lijkt me wel een jam dus :)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Denk je niet dat ak hier shipped op de river? Alle draws missen en 2pair zit niet echt in ons range. Ato hebben we niet, enkel ats max. TT hebben we ook nooit, houd je 66/77/ Ajo,Ats+ over. Tegen deze range loopt hij massive voor. (kleine 70% equity)
Denk dat hij ak zou jammen. At jammed die ook om value te halen uit onze ax. Verwacht dat hij aj/aq vaker zo zal spelen. Misschien wel een lage suited ax.. Hoe dan ook, we staan hier vaak voor, of we splitten in sommige gevallen tegen aq.

Lijkt me wel een jam dus :)

Is mogelijk dat AK shipped maar kan je niet uitsluiten imo. Met wat gaat hij 2x barrelen dat geen air is dat de river check/callt? AJ enzo gaat pre wss niet 3betten en dan post niet 2x barrelen om river te check/callen (huge overplay). AQ ook meer likely dat pre callt maarja daar splitten we dus tegen. Lagere Ax zie ik ten eerste niet herocallen en ten tweede flop/turn checken.

Beantwoorden
Citeren