Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 AQo

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
169 Weergaven

Known players:          
keine.

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (10 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.62 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with A♥, Q♠
3 folds, Hero raises to $0,40, MP2 calls $0,40, 5 folds.

Flop: ($0,95) J♠, 8♠, 3♠ (2 players)
Hero bets $0,60, MP2 calls $0,60.

Turn: ($2,15) 7♥ (2 players)
Hero raises $1,00 (All-In), MP2 calls $1,00.

River: ($4,15) 4♦ (2 players)

Final Pot: $4,15

Results follow (highlight to see):
Hero shows high card aas met vrouw kicker (Ah Qs)
MP2 shows een pair boeren (Jd Kd)

MP2 wins with een pair boeren (Jd Kd)

Ik besloot hier op de turn te pushe omdat ik best veel outs had.. naar mijn idee 15. Dan moeten er wel nog wat af maar dan hou ik er nog genoeg over om dit als een made hand te beschouwen toch?

2 reacties
Gerv
Elite Grinder

Remove result, well played.

Pushen op de Flop kan ook maari k betwijfel dan of je gecalled word door slechtere handen, misschien T:s en lager who knows.

DeKuip
Elite Grinder

Je moet hier iets meer outs discounten dan je zelf zou verwachten.
Op de bronze-chart van Leo kun je zien hoeveel outs je moet discounten bij zulke flushdraws. Je zit hier HU en hebt één flushkaart in je hand die lager is dan de 2nd nuts. Met andere woorden, je moet hier 3 outs discounten, dus hou je er voor de FD nog 6 over. Vervolgens kan je er voor de overcards ongeveer 4-5 rekenen, dus hou je 10-11 outs over.

De pot op de turn is ten opzichte van je stack groot genoeg en je hoeft hier maar in 1 van de 4 gevallen te winnen om profitabel te pushen. In dit geval is dat genoeg en kun je dus prima pushen op de turn. Daarnaast heb je ook nog een beetje FE wat alleen maar in jouw voordeel spreekt.

nh dus!