Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 AQs

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
124 Weergaven

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;MP1$5,00:39/51 /0 /4,0/33 /0 /100 /43 ;Hero$10,00:///////;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A♦, Q♦
UTG2 folds, MP1 calls $0,10, 3 folds, Hero raises to $0,50, 2 folds, MP1 calls $0,40.

Flop: ($1,15) 4♣, 4♠, 5♦ (2 players)
MP1 bets $0,50, Hero calls $0,50.

Turn: ($2,15) K♠ (2 players)
MP1 bets $0,50, Hero calls $0,50.

River: ($3,15) T♠ (2 players)
MP1 bets $1,00, Hero folds, MP1 gets uncalled bet back.

Final Pot: $3,15

Aan de stats te zien is dit een vreemde vis. Preflop isoleer ik hem allemaal standaard.

Dan de flop ik krijg een donkbet van de vis en verwacht dat hij niet vaak gehit heeft dus ik call. En kijk wat er op de turn gebeurt.

De turn: er valt een Koning en hij bet weer heel klein ik geloof hem niet en call nog een keer.

Aan beland op de river bet hij ietsje groter en ik ben verbaasd hoe ik hier ooit ben terechtgekomen? En besluit maar te folden. Waar zit de fout?

1 reactie
Fladdermouse
Oldschool Grinder

De flop kan je wel floaten als je vermoed dat hij hier zelden een goede hand heeft. Je hebt nog 2 overcards en je kan de pot op de turn winnen als hij checked.

De turn vind ik we lastig. Je zou hier kunnen folden omdat je plan om te floaten mislukt, maar zijn bet is wel super klein. Raisen is dan weer net iets te spewy tegen een fish.

Aangezien hij die K maar zelden heeft gehit vermoed ik dat je nog 6 outs hebt, wat net niet voldoende is om te callen. Ik denk dat hij vaak een laag PP'tje heeft of 5x en dat hij een soort van blokbet maakt. Folden lijkt mij hier de beste keuze ook al bet hij zo klein.

De river fold ik dan maar, ik vermoed dat hij jou A high meestal wel kan verslaan. Of een 51/0 fish zijn zwakke hand gaat folden tegen een raise is ook onzeker.