Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 BU AQs

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
406 Weergaven
Anomic
Oldschool Grinder

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]BB$28.33:///////;UTG2$10.00:///////;MP1$18.04:///////;MP2$6.20:///////;MP3$4.47:///////;CO$10.00:///////;BU (Hero)$10.42:///////;SB$21.11:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with A:c, Q:c.
UTG2 folds, MP1 calls $0.10, 3 folds, Hero raises to $0.50, SB folds, BB raises to $1.80, 2 folds, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.65.

BB is 32/17 over 488 handen, hij 3bet 12% uit de blinds.

Had ik kunnen callen of restealen?

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
yakuza0595
PokerStrategist

jij isoleert een limper dat is prima!

krijgt weinig credits van een vrij loose player, ik had zijn reraise wel gecalled
en anders had je moeten meelimpen vanuit button nu heb je een beetje geld weggegooid

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hey,

Preflop isolate is fine. Nu zon aggro 3better mij 3bet ga ik iig nooit folden. Als je echt aggro dynamics met hem hebt dan volstaat 4bet/broke ook, maar ik denk dat het zover op nl10 nog niet gaat. Je kunt iig prima IP callen en de hand zo verder spelen. Je doet het namelijk nog erg goed tegen zijn wijde 3bet range.

Beantwoorden
Citeren
Pakichu777
PokerStrategist

je kan een 18bb 3 bet hier écht niet gaan callen

std broke vs deze gast, tenzij je info op zen size hebt of andere reads (hij respecteert iso's etc)

ik vind je iso ook te groot, je wilt dit met een wijde range doen (elke 2 broadways, elk paar, elke degelijke suited connectors + de beste suited one gappers, elke suited Axs, elke A7+, K7s+, Q8s+) omdat dit een super profitabele spot is (op de btn) maar je met blinds die geneigd zijn vaak te 3 betten kan je het hier niet groter maken dan 4bb

Beantwoorden
Citeren

Ook 18 bb zou ik hier callen, zeker ip. Niet alleen domineert AQs veel in zijn range, je maakt het hem moeilijker door te callen dan wijder te gaan 4betten, mijns inziens. En als hij ook zoveel cbet dan kun je zelfs (soms) premiums gaan flatten.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Waarom zou je een 18bb 3bet niet kunnen callen? Als dat echt zo verkeerd is dan doen veel mensen op hogere limieten wel iets aardig fout, aangezien daar zelfs 4bets pre worden gecallt voor 20/22bb.

Beantwoorden
Citeren

Vind de iso ook niet te groot. Fish callt alles en er is echt maar een enkeling die hier op terug speelt vanuit de blinds etc. Als de spot zeer profitabel is wordt hij alleen maar profitabeler door groot te iso'en omdat er vrijwel hetzelfde, niet, op wordt teruggespeeld.

Beantwoorden
Citeren
Pakichu777
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door divvie
Waarom zou je een 18bb 3bet niet kunnen callen? Als dat echt zo verkeerd is dan doen veel mensen op hogere limieten wel iets aardig fout, aangezien daar zelfs 4bets pre worden gecallt voor 20/22bb.

komaan dat kan je niet menen, echt belachelijke logica

1) 4bet zijn een reactie op een 3bet dus delta call is kleiner
2) en meest belangrijk: ik neem aan dat die gasten een plan postflop hebben, ik betwijfel (aangezien dit het beginnersforum is) dat onze hero perfect zal weten op welke boards hij wat moet doen; bvb KQ2, 225, JT8, A24sss

het lijkt me dat onze hero wrs hier en daar serieuze fouten zal maken postflop vs aggro tegenstander en vaak zijn 13bb call zal opgeven op de flop (of nog erger op de turn) shove daarentegen is zeker goed

Beantwoorden
Citeren

Ik call hier ook wel gewoon preflop tenzij we een read hebben dat zijn betsizing nuts is. 4Betten zal ik hier wss nooit doen. De SPR gaat nog klein genoeg zijn en we domineren nog veel handen. Ook omdat ik hem nooit light zie shippen over een 4bet.

We zouden idd vaker 4bet or fold moeten spelen wanneer sizings huge zijn maar lijkt me dat AQs zeker wel nog een call is. :)

Ik iso zelf 4bb maar 5bb is niet fout zolang er geen regs achter je zitten die je ervoor afstraffen of als de fish de neiging krijgt om te folden tegen zo een sizing.

Beantwoorden
Citeren