Tijdens het reviewen twijfel ik of dit eigenlijk pure spew is of niet :P.
Ik denk dat ik de odds krijg om preflop te callen met deze hand die toch wel redelijk playability heeft in positie.
Denk dat als ik dit profitabel wil spelen ik ook wel aggresie zal moeten tonen tijdens redelijk wat handen. Vandaar vond ik dit wel een goed board om het op te doen. Het hit mijn range vrij goed en de zijne minder. Hij cbet ook niet echt sterk.
7 op de turn verandert niks dus ik check maar behind. Weet ook niks over villain...
River is Ks en hij bet klein, leek me een blockbet te zijn. Omdat die Ks mij echt wel hard hit (semibluffs hitten die vaak in mijn range zitten, Kx heb ik wss soms) en het hem veel moeilijker maakt om te bluffcatchen met iets als J8/TT wou ik hier over zijn zwakke bet shoven. De shove is eigenlijk wat een overbet. Hierdoor dacht ik nog meer foldequity te hebben en zie ik een middelmatige speler nog wat zwakke Kx folden en alle Jx. Hij zou flushes kunnen hebben maar ik dacht niet dat iemand flushes zo klein valuebet op de river, tenzij het voor bluffinduce is natuurlijk maar dit zie je zelden op deze stakes.
Spew or +EV?
Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1707286
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter
UTG: $10.30
MP: $8.09
CO: $18.36
BTN: $20.00
SB: $4.25
Hero (BB): $11.45
Pre Flop: ($0.15) Hero is BB with 9
Q
4 folds, SB raises to $0.20, Hero calls $0.10