Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

nl10 co TJo

9 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
224 Weergaven
oewems
Oldschool Grinder

PokerStars - €0.10 NL (6 max) - Holdem - 5 players
Hand converted by PokerTracker 4

Hero (BTN): €10.00
SB: €9.41 (VPIP: 50.00, PFR: 25.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 4)
BB: €6.15 (VPIP: 25.00, PFR: 25.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 4)
UTG: €10.00 (VPIP: 33.33, PFR: 22.22, 3Bet Preflop: 12.50, Hands: 137)
CO: €12.25 (VPIP: 29.63, PFR: 22.22, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 27)

SB posts SB €0.05, BB posts BB €0.10

Pre Flop: (pot: €0.15) Hero has J♣ T♠

fold, fold, Hero raises to €0.30, SB raises to €0.90, fold, Hero calls €0.60

Flop: (€1.90, 2 players) 3♦ A♦ Q♣
SB checks, Hero checks

Turn: (€1.90, 2 players) K♥
SB bets €1.35, Hero raises to €3.00, fold

Spoiler

Hero wins €4.39

Max value ?

Beantwoorden
Citeren
8 reacties

Fold pre. Als hij hier flop checkt staat ie vaker zwak dan sterk. Denk dat ik turn alleen call om hem zn crap te laten bluffen op de river.

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

callen op turn was beter geweest, nu probeerde ik de pot groot genoeg te krijgen om op de river te shoven...

fold pre lijkt me iets te tight, niet ?

Beantwoorden
Citeren

Je hebt geen stats, tegen een niet full stack speler ga ik er vanuit dat hij niet veel 3-bet als bluf. Grootste deel van zijn range bestaat dus uit overpairs en handen die je domineren. Waarschijnlijk gaat hij alle lage floppen c-betten en als je een j of 10 hit weet je nog niet waar je staat. Alleen als het echt een vis is kun je overwegen om te callen maar standaard is dit gewoon een fold.

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

ola, naast de kwestie antwoord het vorige (het mijne)... openen op BTN met JTo is standaard, de 3bet callen niet mss... langst de andere kant, zou het toch opnieuw durven doen onder het motto: 't is maar een blind defend ?

Beantwoorden
Citeren

Als hij normaal doorbet op de river is een shove nog steeds heel goed mogelijk.

Beantwoorden
Citeren

Als hij normaal doorbet op de river is een shove nog steeds heel goed mogelijk.

Over je motto: tsja, zo kun je heel veel calls goedpraten. Een random niet full stacked speler 3-bet hier niet super wijd. Je gaat tegen een random gewoon te weinig hitten en te vaak een c-bet krijgen waarop je moet folden om dit profitabel te maken. Als er wel actie volgt op een j-high flop heb je vaak nog de slechtste hand omdat hij veel handen die je domineren als aj/kj/1010+ speelt.

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

ja, daar zit een stuk een probleem bij me... Ik krijg alles wel verantwoord :f_grin: dat meldt mijn blue line ook wel :) werk aan de winkel.. Ik probeer m'n spel wat aan te passen maar heb schrik:

:spade:sampel is te klein om al conclusies te trekken
:spade:mijn stijgende red line hangt allicht samen met mijn blue line... ik zou van mijn nu winstgevend spel (lolsample ofc) niks willen veranderen om die showdownwinnings omhoog te krijgen.. Ik weet niet echt waar mn leaks zitten

Beantwoorden
Citeren

Hey!

Normaal vind ik 3x openen op de BTN te groot. Als je fish in de blinds hebt is het OK.

3Bet callen met TJo is veel te loose, just fold.

Op de flop zou je kunnen stabben maar ik delay mijn bluff liever tot de turn zonder diamond om mee te barrellen.

Ik denk dat ik de turn gewoon call en de river ship. Hij heeft bijna nooit een draw en er zijn niet veel actionkillers. We zouden hier wss ook niet bluffen.

Farma

Beantwoorden
Citeren