Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 freeplay

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
262 Weergaven

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$1.95:///////;MP3$6.29:47/17/4/-/0/33/-/-;BU$15.71:25/36/8/11.0/27/-/-/0;[/tg]
0.05/0.1 No-Limit Hold'em (10 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 9♥, 7♦
5 folds, MP3 calls $0.10, CO folds, BU calls $0.10, SB folds, Hero checks.

Flop: ($0.35) 6♥, 9♣, 3♠ (3 players)
Hero checks, MP3 checks, BU bets $0.35, Hero raises to $1.00, MP3 folds, BU calls $0.65.

Turn: ($2.35) Q♣ (2 players)
Hero checks, BU checks.

River: ($2.35) Q♦ (2 players)
Hero checks, BU checks.

Final Pot: $2.35

Results follow (highlight to see):
Hero shows two pairs, queens and nines (9h 7d)
BU shows two pairs, queens and sixes (Ks 6d)

Hero wins with two pairs, queens and nines (9h 7d)

Vind stilaan mijn draai SSS, maar bij deze hand had ik een vrij onwennig gevoel en kan in andere topics niet direct een antwoord vinden.

Hoe ik deze hand speelde:
Flop: neiging om te betten ingehouden, gekozen voor reraise aangezien zijn AF (ook al is het een kleine sample hands).

Turn: C-bet turn? Of check/fold goed?

River: kaart al bij al goed voor mij, check/fold... Hij called enkel met een hand leek me.

4 reacties
Sharkking89
PokerStrategist

ik c/f hier gewoon tegen meerdere tegenstanders..

In een freeplay mag je alleen verder spelen met TPTK+

M.v.g.
Shark

Jayrikh
Oldschool Grinder

Hier speel je gewoon check/fold op de flop. Je hebt geen made hand, alleen een Top pair met een slechte kicker. Wanneer je een J of hoger hebt als kicker zou je je hand wel als made kunnen beschouwen.
De turn en river check zijn oke in mijn ogen, aangezien vilian je waarschijnlijk alleen met een hand called :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het gevoel dat ik hier iets mis deed was dan toch op iets gebaseerd :).
(ik handelde vooral omdat deze speler ongeveer elke flop bette en in die positie niet zou limpen met een hoger pair... Maar elke turn & river waren idd gevaarlijk)

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
Hier speel je gewoon check/fold op de flop. Je hebt geen made hand, alleen een Top pair met een slechte kicker. Wanneer je een J of hoger hebt als kicker zou je je hand wel als made kunnen beschouwen.
De turn en river check zijn oke in mijn ogen, aangezien vilian je waarschijnlijk alleen met een hand called :)

Reads op mensen op NL10/NL25 zijn niet consistent want de meeste mensen veranderen hun speelstyl enorm. Als je dronken/aangeschoten bent speel je heel anders dan wanneer je nuchter bent bijv. :)

Ik zou wel de results weghalen uit je handen sinds die onze beslissingen kunnen beinvloeden!

Best regards,
Gerv