Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 - freeplay - twee paar

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
126 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (10 handed)

Known players:
[tg]BB(Hero)$2.35:///////;UTG$9.00:///////;UTG1$4.38:///////;UTG2$1.75:///////;MP1$2.29:///////;MP2$7.78:///////;MP3$13.41:///////;CO$3.27:///////;BU$13.57:///////;SB$3.87:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BB with 4:c, T:s.
6 folds, CO calls $0.10, BU calls $0.10, SB calls $0.05, Hero checks.

Flop: ($0.40) 3:d, 4:h, K:h (4 players)
SB checks, Hero checks, CO checks, BU checks.

Turn: ($0.40) T:c (4 players)
SB checks, Hero bets $0.28, CO folds, BU calls $0.28, SB folds.

River: ($0.96) J:h (2 players)
Hero bets $0.60, BU raises to $1.3, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.56.

Is mijn bet op de turn te klein (villain krijgt < 2.5:1)?

De river is een van de slechtst mogelijke kaarten. Kan ik beter meteen opgeven, of moet ik toch maar de 3-bet AI naar $1.97 maken (0 FE uiteraard)?

Alvast bedankt,

Falcone

2 reacties
caroline29632
BlackMember

Hey,
in een unraised pot bet je met een made hand altijd pot. Dit is om meer value te halen. En zo bescherm je je hand natuurlijk ook beter.
Ook zou ik op de river nog eens goed doorbetten. Die kaart kan ook voor vilain een scare card zijn.

Na de raise weet ik het niet goed...

Hey falcone1983,

Freeplay met T4o met 3 limpers, dus een 4-way pot.

Op de flop hit je middle pair, dus zeker geen reden om uit te betten. Netjes check/fold spelen.

Op de turn hit je 2 pair. Gelukkig niet met een hartenkaart, dan zou het erg tricky worden. Maar nu heb je een degelijke made hand en wil je value halen. Maar, ook protecten. Bij een drawy board in 3-way of grotere potten altijd potsized betten voor protection. Als je kleiner bet, en een van de anderen callt, krijgt de rest al weer veel betere odds dan je zou denken. Daarom hier dus $0,40 op de turn betten.

Op de river ben je HU, alleen de BU heeft gecalled. Een hartenkaart is nou net wat je niet wou zien. Maar aangezien je HU bent kun je nog zeker wel een soort 2nd barrel afvuren met je 2 pair, want hij hoeft niet persé een FD te hebben gehad. Maar BU raiset, wat naar mijn idee wel duidt op een flush. Ik denk dat je hier je hand zult moeten opgeven.