Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl10 - JJ multiway, river fold?

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
178 Weergaven
Orodin
PokerStrategist

Eerste start op NL10, dus ik raak meteen onzeker over alles zo'n beetje... :)

Pacific, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 8 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BTN: $9.20 (92 bb)
SB: $3.78 (37.8 bb)
BB: $10 (100 bb)
UTG+2: $5.35 (53.5 bb)
MP1: $10.58 (105.8 bb)
MP2: $10.98 (109.8 bb)
Hero (MP3): $10 (100 bb)
CO: $1.85 (18.5 bb)

Preflop: Hero is MP3 with J J
UTG+2 calls $0.10, 2 folds, Hero raises to $0.50, CO folds, BTN calls $0.50, 2 folds, UTG+2 calls $0.40

Flop: ($1.65) 8 8 T (3 players)
UTG+2 checks, Hero bets $1.20, BTN calls $1.20, UTG+2 folds

Turn: ($4.05) 2 (2 players)
Hero checks, BTN checks

River: ($4.05) T (2 players)
Hero checks, BTN bets $1.50, Hero ???

-----

Alle spelers zijn zo'n beetje nieuw voor me, dus unknown.
UTG limpt, dus kan ik er al redelijk vanuit gaan, ook gezien zijn stack, dat hij een vis is.
BU heeft ook geen optimale stack en lijkt super loose passief tot nu toe.
Beide spelers hebben een lage AF tot nu toe.

Op de flop ga ik ervan uit dat ze beide niet vaak gehit zullen hebben. QQ+ zou vaak 3betten, dus tenzij een van hen toevallig 88 of TT heeft, heb ik hier gewoon de beste hand. Vandaar de cbet. Ik zit multiway en er liggen draws, dus mijn cbet is sowieso te laag. Die zou minstens potsized moeten denk ik. BU callt.

De turn hit een eventuele FD en aangezien ik OOP zit lijkt een 2nd barrel me niet optimaal. Ik kan niet doorspelen als ik geraised wordt en ook komen er op de turn genoeg kaarten die ik liever niet zie. Vandaar dat ik check in de hoop dat villain behind checkt en ik goedkoop naar showdown kom.

De river haalt nog wat Tx-combo's uit zijn range, maar ik heb geen idee hoe ik hier door moet spelen... Mijn gedachte was te check/folden, maar ik heb werkelijk geen idee.

Beantwoorden
Citeren
3 reacties

Als je de hand daar 3way start is het een fold vrees ik. Zonder stats speel je de hand prima eigenlijk, preflop en flop is goed (vind sizing ook goed op flop mag mss wat meer volgens sommigen maar buiten de flush is de flop niet drawy dus bet ik ook wat minder). Die turn betten isoleert je nog zwaarder tegen made flushes en beter waardoor ik eigenlijk voor een check/fold ga aangezien je tegen 2 tegenstanders begonnen bent er dus redelijke kans zit dat 1 vd 2 zijn flush chaset. Overigens heb je geen stats en dus geen aanwijzing te geloven dat villain zo'n boards gaat floaten. Nu checkt villain turn behind wat ietwat vreemd is, ik zou daar wss uitbetten tenzij ik de nutflush of een FH heb. Wss soort van tricky willen spelen om nog value te halen op de river of zelf scared zijn van de flush met een 10x hand.

Nu komt de river en beat je zelfs geen 10x hand meer. Daar dus duidelijke check/fold aangezien ik geen value meer zie zonder stats van mss nog een blocket. Alles wat in de hand blijft heeft gehit en zeker zo'n kleine bet op de river (als villain de kans heeft om de showdown te zien met zijn mediocre hand) ziet er heel erg valuebetachtig uit.

Jammer board met een mooie hand, toch prima gespeeld :) Ga er namelijk vanuit dat je foldde :P

Xeno

Beantwoorden
Citeren

Zie nu net je eigen reacties onderaan, als villain daar loose passive speelt is de river des te meer een fold. Loose passive spelers checken daar nog een lage flush behind als ze bang zijn van hogere flushes bv. Zijn bet is dus 99.9% een valuebet.
En je hebt daar een drawy board? Hoezo?
Wat drawt daar?

-67 heeft Gutshot
-78 heeft nuts
-910,10J,10Q,.... hebben gewoon een pair.
De enige draw daar zou een 9J of 97 zijn en weet niet als die in villain's range zitten maar denk het niet zozeer. Mss bij de limping fish wel maar daar ga ik niet vanuit. Overigens heb je die 9J deels blocked.
Enige draws waar je dus in mijn ogen voor moet beschermen zijn de flushdraws zonder 8 en value halen van de 10x handen. Maar dat wordt allemaal tenietgedaan die intenties op de turn en river :'(

Xeno

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Zoals besproken bet turn , ch-fold river :)

Beantwoorden
Citeren