Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[NL10] KJ 2 pair 150bb deep

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
355 Weergaven
GroteSmurf
PokerStrategist

UTG is unknown. Ik zit 150bb deep met UTG en links zitten 2 vissen dus besluit KJo hier te callen. Raisen we hier de turn/river?

Poker Stars, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

MP: $18.56 (185.6 bb)
Hero (CO): $15.06 (150.6 bb)
BTN: $9.94 (99.4 bb)
SB: $10 (100 bb)
BB: $4 (40 bb)
UTG: $19.58 (195.8 bb)

Preflop: Hero is CO with K J
UTG raises to $0.30, MP folds, Hero calls $0.30, BTN calls $0.30, 2 folds

Flop: ($1.05) K 5 4 (3 players)
UTG bets $0.71, Hero calls $0.71, BTN folds

Turn: ($2.47) J (2 players)
UTG bets $1.67, Hero calls $1.67

River: ($5.81) 2 (2 players)
UTG bets $2.84, Hero ???

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
yoshiwa
Elite Grinder

T raisen lijkt me niet slim gezien we dan een straat value gaan missen denk ik.
Ik zou gewoon T callen (board is toch droog) en River jammen

Beantwoorden
Citeren

Ik zelf denk aan een preflop fold. Vind KJo niet lekker spelen tegen een utg raise. Zeker niet omdat de button ook nog achter je zit. Als hij je flat, zit je niet in een goed speelbare situatie.

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door olram6
Ik zelf denk aan een preflop fold. Vind KJo niet lekker spelen tegen een utg raise. Zeker niet omdat de button ook nog achter je zit. Als hij je flat, zit je niet in een goed speelbare situatie.

+1, KJo lijkt me tegen UTG altijd een fold, en nog meer als er nog mensen achter je zitten.

Is as played een riverjam niet overdreven? Denk dat je daar AK en AA toch tegen laat folden om eerlijk te zijn.

Beantwoorden
Citeren
GroteSmurf Topicstarter
GroteSmurf
PokerStrategist

Normaal fold of 3bet ik dit tegen UTG, maar aangezien we 150bb deep zitten en BTN en BB fish zijn leek een call me wel OK. Continue met draws en call 1 straat af met TP.

En de vraag was dus inderdaad of ik hier met een raise AA/AK handen er niet uitjaag en alleen sets laat callen.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door GroteSmurf
Normaal fold of 3bet ik dit tegen UTG, maar aangezien we 150bb deep zitten en BTN en BB fish zijn leek een call me wel OK. Continue met draws en call 1 straat af met TP.

En de vraag was dus inderdaad of ik hier met een raise AA/AK handen er niet uitjaag en alleen sets laat callen.

Ik denk zelf dat ik juist vaker suited connecters/pocketpairs zulke handen 150 bb deep ga callen vanwege implied odds dan KJo, waar je vaak genoeg kicker problemen mee gaat krijgen.

Beantwoorden
Citeren
karatsj
PokerStrategist

Agree dat river jam overdreven is qua stacksizes, ik zou raisen naar rond de 7~8. Fold hier nrml gezien ook tegen utg open maar als je zegt dat er 2 fish links van je zitten en die loose passive zijn kan een flat wel.

Beantwoorden
Citeren

He,

Preflop zeker en vast een fold.

Flop std,

Turn kan je voor beide opties gaan en ligt ten eerste aan de villain. Je kan hier ook x% van de tijd raisen. Ik heb niet echt een idee hoe de gemiddelde uknown daar speelt, of ze vaak folden tegen zo'n turnraises of gewoon AK/AA downcallen. Don't mind calling iig zolang t geen 1 tabler is.

River vind ik een raise, zeker tegen die sizing... Redelijk wat draws bricken ook. Ik maak het +- $7.8

Farma

Beantwoorden
Citeren