Ik zit hier tegen een 53/2 visje met een WTSD van 48% en W$ @ SD van 10%. Kings preflop maak het 4bb. Alles ging goed(behalve de flopbet, die groter had moeten zijn) tot de turn.
Hij rept hier zijn 2 op de turn. Ik schat een vis(vooral deze)zijn/haar range op: 22+ 67o/s+ Dus ik besluit te callen, heb eventjes getwijfeld.
Vervolgens krijg ik een shove om mijn oren, nadat ik had gecheckt omdat ik cheap naar showdown wou puur omdat ik scared was. Maar na eventjes nadenken, zou hij zijn 2 zo spelen na de 8 op de river? Ik dacht het niet. Want wat als ik nu de 8 had die ik daar aan het spelen was? Dus de enige hand die ik hier kon bedenken was 44 waar hij zo los mee gaat. Maar ook hierover na te denken zou hij die raisen op de flop neem ik aan want er lagen flushdraws. Een 8 zou hij denk ik helemaal niet zo spelen. Hoewel vissen broke gaan met top pair. Dus kwam ik tot de volgende conclusie:
- Totale air. (busted FD's)
- een 8 (of hoger pp)
Dus ik heb mijn hele timebank uitgetimed om het zo te zeggen, en uiteindelijk met veel moeite gecalled. En ik moest zeggen toen ik zijn pocket 3 zag voelde het heerlijk. Maar bij een nit had ik dit nooit gedaan.
Wat vinden jullie hiervan??:)
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (7 handed)
Known players:
[tg]BU$13.20:///////;SB (Hero)$15.28:///////;BB$26.34:///////;MP1$3.47:///////;MP2$15.44:///////;MP3$9.73:///////;CO$11.71:///////;[/tg]
Preflop: Hero is SB with K:d, K:h.
MP1 folds, MP2 calls $0.10, 2 folds, BU calls $0.10, Hero raises to $0.40, 2 folds, BU calls $0.30.
Flop: ($1) 8:s, 2:s, 4:d (2 players)
Hero bets $0.71, BU calls $0.71.
Turn: ($2.42) 2:c (2 players)
Hero bets $1.72, BU raises to $3.44, Hero calls $1.72.
River: ($9.3) 8:h (2 players)
Hero checks, BU bets $8.65(All-In), Hero calls $8.65.
Final Pot: $26.6.