Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10: KK sick call @ river

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
266 Weergaven

Ik zit hier tegen een 53/2 visje met een WTSD van 48% en W$ @ SD van 10%. Kings preflop maak het 4bb. Alles ging goed(behalve de flopbet, die groter had moeten zijn) tot de turn.

Hij rept hier zijn 2 op de turn. Ik schat een vis(vooral deze)zijn/haar range op: 22+ 67o/s+ Dus ik besluit te callen, heb eventjes getwijfeld.

Vervolgens krijg ik een shove om mijn oren, nadat ik had gecheckt omdat ik cheap naar showdown wou puur omdat ik scared was. Maar na eventjes nadenken, zou hij zijn 2 zo spelen na de 8 op de river? Ik dacht het niet. Want wat als ik nu de 8 had die ik daar aan het spelen was? Dus de enige hand die ik hier kon bedenken was 44 waar hij zo los mee gaat. Maar ook hierover na te denken zou hij die raisen op de flop neem ik aan want er lagen flushdraws. Een 8 zou hij denk ik helemaal niet zo spelen. Hoewel vissen broke gaan met top pair. Dus kwam ik tot de volgende conclusie:

- Totale air. (busted FD's)
- een 8 (of hoger pp)

Dus ik heb mijn hele timebank uitgetimed om het zo te zeggen, en uiteindelijk met veel moeite gecalled. En ik moest zeggen toen ik zijn pocket 3 zag voelde het heerlijk. Maar bij een nit had ik dit nooit gedaan.

Wat vinden jullie hiervan??:)

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
[tg]BU$13.20:///////;SB (Hero)$15.28:///////;BB$26.34:///////;MP1$3.47:///////;MP2$15.44:///////;MP3$9.73:///////;CO$11.71:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with K:d, K:h.
MP1 folds, MP2 calls $0.10, 2 folds, BU calls $0.10, Hero raises to $0.40, 2 folds, BU calls $0.30.

Flop: ($1) 8:s, 2:s, 4:d (2 players)
Hero bets $0.71, BU calls $0.71.

Turn: ($2.42) 2:c (2 players)
Hero bets $1.72, BU raises to $3.44, Hero calls $1.72.

River: ($9.3) 8:h (2 players)
Hero checks, BU bets $8.65(All-In), Hero calls $8.65.

Final Pot: $26.6.

7 reacties
Willem103
PokerStrategist

Preflop raisen naar 0,6.
Flop zou ik wat groter maken met de flushdraw die er ligt.
Turnbet lijkt mij prima, echter een min-raise van een fish lijkt mij vrij vaak de nuts dus fold. As played sowieso de river folden, hij zal dit niet met minder dan de nuts doen.

xera2
Poker Player

Ben het met Willem eens. Voor de rest was het eerder heel veel geluk dat fish 33 had. Bedenk dat in zijn range ook A2 A4 A8 K2 K4 K8 Q2 Q4 Q8 J8 zitten. En zoals Willem zegt, en minraise op de turn betekent meestal dat een fish je beat heeft. Juist als deze stats als 50/4 heeft getuigt een minraise van een sterke hand

Mstlc
Oldschool Grinder

Geen resultaten vermelden in je initial post.

As played in principe snap fold turn vs min-raise maar tegen een pannenkoek die 10% W$SD heeft jam ik gewoon, hij kan makkelijk A8 hebben of TPNK in dat geval.

Oorspronkelijk gepost door xera2
Ben het met Willem eens. Voor de rest was het eerder heel veel geluk dat fish 33 had. Bedenk dat in zijn range ook A2 A4 A8 K2 K4 K8 Q2 Q4 Q8 J8 zitten. En zoals Willem zegt, en minraise op de turn betekent meestal dat een fish je beat heeft. Juist als deze stats als 50/4 heeft getuigt een minraise van een sterke hand

x4 combo's beat je wel hé...

Maar inderdaad zen range is gewoon A8, K8, Q8, J8, T8, 98, 88, 87, 86, 85, A2, 44... en ondertussen checked ie zen medium pairs wrs behind voor SD value. Je river call is echt wel heel slecht imo tenzij je reads heb en in dit geval zie ik niet waarom je de hand hier post want daar kunnen wij weinig over zeggen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Mstlc
Geen resultaten vermelden in je initial post.

As played in principe snap fold turn vs min-raise maar tegen een pannenkoek die 10% W$SD heeft jam ik gewoon, hij kan makkelijk A8 hebben of TPNK in dat geval.

Oorspronkelijk gepost door xera2

x4 combo's beat je wel hé...

Maar inderdaad zen range is gewoon A8, K8, Q8, J8, T8, 98, 88, 87, 86, 85, A2, 44... en ondertussen checked ie zen medium pairs wrs behind voor SD value. Je river call is echt wel heel slecht imo tenzij je reads heb en in dit geval zie ik niet waarom je de hand hier post want daar kunnen wij weinig over zeggen.

Ik zie echt geen reden waarom hij zijn 8 op de turn gaat minraisen. Ik bedoel ik ben de orginele raiser ik kan hier makkelijk met een overpair zitten. En dan de river.

Hij heeft een WTSD van 50% maar wint hiervan maar 10%. Dus hij verliest er 4. Klopt op zo'n board ben je gewoon vaak beat, maar ik zie vissen dit doen met busted draws, en 99+. Vond de call wel sick en wellicht ook slecht, maar er waren 2 kaarten waarvan ik ECHT dacht dat die mij beat hadden en dat was een 8. Maar ik neem aan dat een vis hier gewoon gaat raisen met A8 o.i.d. op de flop. Dus vond de call wel kunnen, maar inderdaad 9 van de 10 verlies je hier gewoon.

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door BeowolffHij heeft een WTSD van 50% maar wint hiervan maar 10%. Dus hij verliest er 4.

You lost me here... wat bedoel je met hij verliest er 4?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door BeowolffHij heeft een WTSD van 50% maar wint hiervan maar 10%. Dus hij verliest er 4.

sorry 50% showdown en 10% wint hij.
Dus hij wint 1/5e deel dus 20%.

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Beowolff

sorry 50% showdown en 10% wint hij.
Dus hij wint 1/5e deel dus 20%.

Je maakt het moeilijker dan het is. Met de helft van zijn handen gaat ie naar showdown, van DIE showdowns wint hij 10%. Met andere woorden hij wint dus 5% (10% van de helft) van al zen handen. Maar dat alles maakt helemaal niks uit als villain die line neemt op zo'n board. Stats kunnen helpen (deze villain kan bv de turn perfecten spazzen met top pair maar hier moet je gewoon een range opstellen die villain kan spelen en van die range beat je gewoon niet genoeg om een call te kunnen maken (IMO).