Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10: KQ in BB blinddefence

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
175 Weergaven
Henkie59
PokerStrategist

PokerStars - $0.10 NL - Holdem - 8 players
Hand converted by PokerTracker 3

Ik koos er hier voor m'n BB te verdedigen met een raise, vervolgens word ik gedonkbet op de flop. Met deze hand kan ik wel callen lijkt me, maar hoe zit het met zijn 2nd en 3rd barrel? Metname door zijn hoge AFq van 74 twijfel ik hieraan, bij een gemiddelde speler had ik denk ik bij de turnbet weggelegd.

UTG: $12.06
UTG+1: $8.79
MP: $10.00
MP+1: $2.61
CO: $3.68
BTN: $4.93
SB: $5.64 VP$IP:23 PFR:14 AFq:74 (70)
Hero (BB): $31.54

SB posts SB $0.05, Hero posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has K♠ Q♦

fold, fold, fold, fold, fold, fold, SB raises to $0.20, Hero raises to $0.60, SB calls $0.40

Flop: ($1.20, 2 players) 3♣ 2♥ Q♣
SB bets $0.80, Hero calls $0.80

Turn: ($2.80, 2 players) 7♥
SB bets $1.20, Hero calls $1.20

River: ($5.20, 2 players) 8♥
SB bets $3.04 and is all-in, fold

SB wins $4.97

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
KingKlaas
Oldschool Grinder

Tja ,is donk met kleine stack.
Lijkt me goed gespeeld hier.

Beantwoorden
Citeren

He,

Pre 3bet/callen is goed BvB. Gewoon callen is ook goed.

Vreemd dat hij donkt... Ik denk dat het op niet veel slaagt en spew kan zijn dus ik call flop. Turn is zeker en vast een shove.

Farma

Beantwoorden
Citeren
Henkie59 Topicstarter
Henkie59
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
He,

Vreemd dat hij donkt... Ik denk dat het op niet veel slaagt en spew kan zijn dus ik call flop. Turn is zeker en vast een shove.

Farma

Kun je de shove toelichten? ik zie hem bijna geen shove callen met slechtere handen, of folden met betere handen.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Henkie59

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
He,

Farma

Kun je de shove toelichten? ik zie hem bijna geen shove callen met slechtere handen, of folden met betere handen.

Je laat em niet for free equity realiseren met draws (wat best veel waard is) en ik verwacht dat hij soms zelfs random QTs/QJ heeft en daarmee obv downcallt. Ik zie hem goede draws ook gewoon callen. Omdat we niet zoveel behind hebben en we basically vrij vaak de beste hand hebben op een texture waar er zeer veel rivers kut zijn, is een shove lichtjes beter dan calldown zonder extra reads.

Beantwoorden
Citeren