Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 - KQo

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
148 Weergaven
Texopoker
PokerStrategist

Villain is 35/17/6,7 over 53 handen.

Hij minraist en ik besloot hem te isolaten met KQo op de BU.

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (8 handed) - PokerStars Converter Tool from http://www.flopturnriver.com

UTG+1 ($11.25)
MP1 ($10.51)
MP2 ($9.82)
CO ($10)
Hero (Button) ($10.74)
SB ($4.59)
BB ($10)
UTG ($10)

Preflop: Hero is Button with Q, K
3 folds, MP2 bets $0.20, 1 fold, Hero raises to $0.60, 2 folds, MP2 calls $0.40

Flop: ($1.35) 5, 9, 7 (2 players)
MP2 checks, Hero checks

Turn: ($1.35) Q (2 players)
MP2 bets $1.10, Hero calls $1.10

River: ($3.55) 5 (2 players)
MP2 bets $2.10, Hero ???

Flop: Ik denk niet dat hij veel zal folden, dus besloot ik te checken.
Turn: Hij begon te betten en ik callde ivm toppair + Khigh fd

River: Hij bette weer en ik vond hem toch wel sterk overkomen en begon hem op Fullhouse+ te zetten, ook door zijn minraise/call preflop, wat men vaak doet met small/medium pocketpairs.

Maar kon ik zijn riverbet hier nog callen?

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
dopiejopie88
PokerStrategist

minraise pf zou inderdaad prima een klein PPtje kunnen zijn. kom het zelf ook regelmatig tegen. 3bet zou kunnen, ik wil hier in positie ook nog wel eens callen, afhankelijk van wie er achter je zit.

vaak spelen deze mensen fit/fold op de flop. als ze hitten, callen ze. hitten ze niet, dan is het insta-fold op een c-bet. deze flop is echter vrij lelijk, omdat je niet echt veel laat folden (enkel iets als 22-33-44 en misschien wat broadways), en dus maar weinig actie van slechter krijgt.

is de flop hier Axx of Kxx ga ik standaard c-betten, omdat je hier prima iets als AK of Ax kan reppen. door te betten weet je in dat geval ook gelijk waar je staat en wordt het geen guessing game.

turn callen lijkt me standaard. je hebt TP en een FD en door hier te reraisen ga je sowieso alle blufs uit zijn range halen en krijg je vaak enkel actie van beter. je hebt wel SD value, dus call lijkt me fine. ik denk dat ik hier de river ook fold. hij gaat hier imo nooit 2x betten met een slechtere hand dan KQ. beetje afhankelijk van zijn AF en WTS ook wel, maar ik neig naar een fold.

Beantwoorden
Citeren
Pakichu777
PokerStrategist

isolate groter pre, 0.9 zoix

agree met de flopcheck, turncall

river is een beetje tricky, ik call hier wel omdat je de flop gecheckt hebt

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Hey, ik zou preflop wat groter iso'en, zodat je wat meer fold equity hebt.

As played zou ik river probably wel folden, niet veel mensen die op deze manier bluffen, door onze turncall is het namelijk wel duidelijk dat we Qx vast houden.

Beantwoorden
Citeren