Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 QJs

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
227 Weergaven
oewems
Oldschool Grinder

niet openen UTG, 3bet callen is allicht ook dubieus ?

PokerStars - $0.10 NL (6 max) - Holdem - 5 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: 111.2 BB (VPIP: 50.00, PFR: 50.00, 3Bet Preflop: 100.00, Hands: 2)
SB: 45.1 BB (VPIP: 18.52, PFR: 7.41, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 27)
BB: 126.5 BB (VPIP: 16.00, PFR: 16.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 27)
Hero (UTG): 100.9 BB
CO: 12.5 BB (VPIP: 42.86, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 8)

SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has J♠ Q♠

Hero raises to 3.5 BB, fold, fold, fold, BB raises to 12 BB, Hero calls 8.5 BB

Flop: (24.5 BB, 2 players) 5♦ 5♥ Q♥
BB bets 13.5 BB, Hero calls 13.5 BB

Turn: (51.5 BB, 2 players) J♦
BB bets 27.5 BB, Hero calls 27.5 BB

River: (106.5 BB, 2 players) T♣
BB bets 73.5 BB and is all-in, Hero calls 47.9 BB and is all-in

BB shows K♣ A♠ (Straight, Ace High) (Pre 62%, Flop 25%, Turn 23%)
Hero shows J♠ Q♠ (Two Pair, Queens and Jacks) (Pre 38%, Flop 75%, Turn 77%)
BB wins 193.2 BB

Beantwoorden
Citeren
3 reacties

QJs open omdat er maar 5 man (incl jij) aan tafel zit. Fold 3bet. Omdat jij uit UTG opent en dus weet villain dat jij hier een sterke range hebt. Ik zou QJs wel callen vanuit BTN vs 3bet. As played river fold. Je beat alleen AQ hier

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hi,

Open is fine maar ik zal folden op zijn 3bet. Op micros wordt er maar zelden ge3betbluffed BBvsUTG dus hij zal vaak een premium holden, waar de kans erg groot is dat jij in dominated/crushed ranges loopt (en dus postflop teveel gaat betalen eens je hit).

Flop kun je nu ofc niet folden. Turn is wel lame, ja het lijkt alsof je improved, maar tegen AA/KK ben je nog steeds fucked. Ik zal turn nu ook maar folden, gezien mensen erg tight gaan 2nd barrelen op micros in 3bet pots. Je loopt alleen nog voor op draws en AQ, maar ik verwacht niet dat mensen draws zo aggro spelen op micros en je blockt AQ, terwijl je geen blockers hebt voor KK/AA. River snap ik dan niet echt waarom je callt, hij rept zo hard KK+ hier. Heb je eigenlijk wel gezien dat AA/KK jou beat heeft hier? :P

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door divvie
Hi,

Open is fine maar ik zal folden op zijn 3bet. Op micros wordt er maar zelden ge3betbluffed BBvsUTG dus hij zal vaak een premium holden, waar de kans erg groot is dat jij in dominated/crushed ranges loopt (en dus postflop teveel gaat betalen eens je hit).

Flop kun je nu ofc niet folden. Turn is wel lame, ja het lijkt alsof je improved, maar tegen AA/KK ben je nog steeds fucked. Ik zal turn nu ook maar folden, gezien mensen erg tight gaan 2nd barrelen op micros in 3bet pots. Je loopt alleen nog voor op draws en AQ, maar ik verwacht niet dat mensen draws zo aggro spelen op micros en je blockt AQ, terwijl je geen blockers hebt voor KK/AA. River snap ik dan niet echt waarom je callt, hij rept zo hard KK+ hier. Heb je eigenlijk wel gezien dat AA/KK jou beat heeft hier? :P

QJs is wel een betere bluffcatcher op de turn dan AQ hoor ;).

Vanwege de sizings & limiet zou je turn wel mogen folden alhoewel... miss gaan mensen AK altijd doorbarrellen op de turn. Kvind de turncall niet erg allesinds want ik zou em zelf ook malen, river wel. Zelfs al heeft villain geen aq dan is dit nog altijd een betere catcher dan aq :P probeer eens te raden waarom divvie ^^

Beantwoorden
Citeren