Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 QQ op drawy board

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
285 Weergaven
Sol4r
PokerStrategist

Stats CO: 20/16 (894 hands) FtoC-bet = 36%

Met QQ reraise ik vanuit BB voor value en om te isoleren.
De CO die de initiële bet all gecalld heeft, callt weer.
Ik zet hem op een pocket pair lager dan TT, omdat hij sterkere handen waarschijnlijk zelf al ge3bet zou hebben

Mijn C-bet callt hij,maar met een FtCbet van 36% is dat geen slecht nieuws.

Op de Turn valt de 4 to a street.
PP 2-7 beaten me nu. en die zitten volgens mij absoluut in zijn range.
88 en 99 zou ik beaten.
Wat zouden jullie doen?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]SB$10.56:///////;BB (Hero)$17.94:///////;UTG1$10.15:///////;UTG2$10.55:///////;MP1$10.90:///////;MP2$13.39:///////;MP3$14.77:///////;CO$14.26:///////;BU$9.06:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with Q:h, Q:c.
3 folds, MP2 raises to $0.30, MP3 folds, CO calls $0.30, BU folds, SB calls $0.25, Hero raises to $1.50, MP2 folds, CO calls $1.20, SB folds.

Flop: ($3.6) 5:c, 4:c, 3:d (2 players)
Hero bets $2.28, CO calls $2.28.

Turn: ($8.16) 6:d (2 players)
Hero checks, CO bets $5.00,

Spoiler

Hero folds, CO gets uncalled bet back.

Final Pot: $8.16.

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
dopiejopie88
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sol4r
Met QQ reraise ik vanuit BB voor value en om te isoleren.
De CO die de initiële bet all gecalld heeft, callt weer.
Ik zet hem op een pocket pair lager dan TT, omdat hij sterkere handen waarschijnlijk zelf al ge3bet zou hebben

Mijn C-bet callt hij,maar met een FtCbet van 36% is dat geen slecht nieuws.

Op de Turn valt de 4 to a street. PP 2-7 beaten me nu. en die zitten volgens mij absoluut in zijn range. 88 en 99 zou ik beaten.

je analyseert de hand eigenlijk zelf al behoorlijk goed! 3bet preflop is natuurlijk fine. mag eventueel nog wel iets groter omdat je OOP zit (like 1,65$), maar 1,50$ is ook zeker niet slecht.

door het flatcallen van de IR en het callen van jou 3bet is zijn range inderdaad vrij PP heavy. doordat jullie allebei redelijk diep zitten en de kans dat de SB ook nog callt krijgt hij ook niet echt een superslechte prijs om te setminen. ik zou zeggen dat hij TT+ inderdaad zelf ook wel ge3bet zou hebben, maar dat zou je met eventuele 3bet stats beter kunnen onderbouwen..

flop is wel een standaard c-bet. board is vrij drawy, maar gezien de actie preflop hoef je je om een eventuele flush draw niet echt druk te maken. villian zal vaal fit / fold spelen, ik maak het hier dus ook niet (onnodig) groot. turn is wel echt een hele ugly kaart, omdat 22-77 je nu allemaal beat hebben. met handjes als 88 en 99 zie ik hem na jouw check eigenlijk ook maar zelden out of line gaan, maar eerder gewoon behind checken..

wat zou het immers voor nut hebben om met die handen de turn te betten, en zo zijn hand in een bluf te veranderen? ondanks dat jouw range voornamelijk zal bestaan uit iets als JJ+ en dit board jouw range dus niet echt hit, zou het van zijn kant wel heel tricky zijn om met die handen te betten. een nl10 speler zal vaak gewoon fit / fold spelen en niet dit soort leveling tricks uithalen..

as played lijkt me check-fold turn dus fine..

Beantwoorden
Citeren
Sol4r Topicstarter
Sol4r
PokerStrategist

Thanks dopiejopie88 voor al je analyses.

Beantwoorden
Citeren