Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 QQ preflop

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
362 Weergaven

$0.05/$0.1 No Limit Holdem
9 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
UTG RLvH1 ($18.23)
UTG+1 woodman5555 ($9.54)
MP1 MOJIODOZHEH ($1.95)
MP2 Hero ($1.96)
MP3 xxNowmaxXxx ($1.85)
CO Bohne4life ($42.49)
BTN ZeeTek ($5.98)
SB kaszankaa ($11.76)
BB Nitronich ($2.17)

Pre-flop: ($0.15, 9 players) Hero is MP2 Q♦ Q♠
1 fold, woodman5555 raises to $0.40, 1 fold, Hero raises to $0.80, 5 folds, woodman5555 raises to $2.40, Hero goes all-in $1.16

Flop: T♦ 5♣ 9♠ ($4.51, 2 players)

Turn: 8♥ ($4.51, 2 players)

River: 6♠ ($4.51, 2 players)

Final Pot: $4.51
Hero shows: Q♦ Q♠
woodman5555 shows: A♠ A♦

woodman5555 wins $4.31 ( won +$1.91 )
Hero lost -$1.96

8 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dit is trouwens mijn eerste hand die ik post. Is dit ongeveer zoals dat de bedoeling is? Of mocht ik de uitkomst niet laten zien? Ik denk dat het hier vanzelf spreekt, aangezien ik all-in was en het dus op een showdown neerkwam.

superjunk
PokerStrategist

Ben geen SSS`er , maar volgens mij moet je hier preflop pushen..
Of groter raisen iig , mini raisen doen we niet aan :P

QQ gaat hier in elk geval nooit de muck in.

Maarja de showdown is als nog niet nodig, want je wil hier advies over je preflop beslissing ?

Met QQ mag je re-raisen. Je re-raise naar 3x de size van de raiser. Dit is hier$1,20. Aangezien dat meer dan de helft van je stack is, ga je in een keer all-in.

Verder kan je beter de resultaten weglaten. Dit kan de beoordelingen beinvloeden.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Okay bedankt. Nu ik er zo naar kijk klopt het inderdaad wat je zegt, ik had moeten pushen. Achteraf gezien zou dat dus tot hetzelfde resultaat hebben geleid, want ik geloof nooit dat iemand met AA zal folden als ik 3x zijn bet reraise. Bedankt voor jullie commentaar hierop.

DeKuip
Elite Grinder

Welkom hier op het handjudging forum :)
Kees zei 't al:

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Met QQ mag je re-raisen. Je re-raise naar 3x de size van de raiser. Dit is hier$1,20. Aangezien dat meer dan de helft van je stack is, ga je in een keer all-in.

Verder kan je beter de resultaten weglaten. Dit kan de beoordelingen beinvloeden.

En daarnaast is minraisen echt verboden!

Overigens geven we (Gerv en ik) elke donderdagavond SSS Coaching van 21:15-22:45, zeker een aanrader. Je kan er al je vragen kwijt en tegelijkertijd bij een van ons meekijken terwijl wij zelf aan het spelen zijn. En het is ook nog eens super gezellig :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat lijkt me inderdaad leuk om eens mee te maken. Wat moet ik daar eigenlijk voor doen/hebben? Ik heb wel een koptelefoon met microfoontje enzo, maar heb ik ook een speciaal praatprogramma nodig? Kan ik daar ergens informatie over vinden op deze site?

DeKuip
Elite Grinder

Leuk om te zien dat je geïnteresseerd bent. Het is eigenlijk heel simpel en je hebt er niet eens een microfoon voor nodig. Ik was je vergeten te linken naar de coachings, dus als je hier klikt kun je alle info vinden. Er staat een korte uitleg over hoe je een coaching kunt bezoeken.
Maar het gaat tegenwoordig veel makkelijker, je hoeft namelijk niet eens de pokerroom te openen, aangezien we nu Mikogo gebruiken bij de coachings. Maar zodra je de coaching bijwoont zul je daar verdere "instructies" krijgen (klinkt heel ingewikkeld, maar is het totaal niet :) ).

Dus om het kort samen te vatten, een kwartier voordat de coaching begint moet je naar "Home" gaan en kun je aan de rechterkant op een knipperend groen knopje drukken met "deelnemen". Dan ga je direct naar de coaching en zal ik daar verder uitleggen over Mikogo.

Tot dan!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Okay, geweldig. Bedankt voor de uitleg :)