Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 SH AKo

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
340 Weergaven

PokerStars - $0.10 NL (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: 86.3 BB (VPIP: 26.03, PFR: 19.44, 3Bet Preflop: 8.33, Hands: 75)
SB: 343.6 BB (VPIP: 21.08, PFR: 13.86, 3Bet Preflop: 5.56, Hands: 173)
BB: 110.1 BB (VPIP: 20.00, PFR: 20.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 16)
UTG: 167.4 BB (VPIP: 26.83, PFR: 20.73, 3Bet Preflop: 17.65, Hands: 82)
Hero (MP): 100 BB
CO: 94.6 BB (VPIP: 29.17, PFR: 19.44, 3Bet Preflop: 3.85, Hands: 74)

SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has A♠ K♦

fold, Hero raises to 4 BB, fold, BTN calls 4 BB, fold, fold

Flop: (9.5 BB, 2 players) 8♣ 7♠ A♥
Hero bets 7 BB, BTN calls 7 BB

Turn: (23.5 BB, 2 players) K♣
Hero bets 19 BB, BTN raises to 38 BB, Hero raises to 89 BB and is all-in, BTN calls 37.3 BB and is all-in

Wat vinden jullie van een call op de turn, komen toch all in op river en geen enkele scarecards imo? Is dit ooit een fold op de turn?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
CharlotteD
PokerStrategist

Je bent hier ofwel superdood tegen een set, ofwel sta je voor op een draw of worse two pair (of complete bluf uiteraard).

Als je niet wil folden, moet je allin gaan om max value te krijgen van suited azen (klaveren) of straight draws die ook een flushdraw oppikken op de turn. Voor het overige kan ik niet veel bedenken wat sense maakt.
Door te callen ga jij toch afbetalen op de river en zullen gemiste draws wellicht check folden.

Hij commit zich sowieso door zijn mincheckraise. Als hij dit zelf beseft, dan zou ik hem eerder op een set zetten. Met een draw zou hij eerder zelf meteen allin checkraisen om max foldequity te hebben met zijn draw.

Ik zou de turn pushen, hij zit niet full stacked aan tafel, dus wschl niet erg solid speler. Je zal hem wel vaak genoeg beat hebben.

De rest gaat nu wschl zeggen dat hij hier altijd een set heeft :)

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CharlotteD
Je bent hier ofwel superdood tegen een set, ofwel sta je voor op een draw of worse two pair (of complete bluf uiteraard).

Als je niet wil folden, moet je allin gaan om max value te krijgen van suited azen (klaveren) of straight draws die ook een flushdraw oppikken op de turn. Voor het overige kan ik niet veel bedenken wat sense maakt.
Door te callen ga jij toch afbetalen op de river en zullen gemiste draws wellicht check folden.

Hij commit zich sowieso door zijn mincheckraise. Als hij dit zelf beseft, dan zou ik hem eerder op een set zetten. Met een draw zou hij eerder zelf meteen allin checkraisen om max foldequity te hebben met zijn draw.

Ik zou de turn pushen, hij zit niet full stacked aan tafel, dus wschl niet erg solid speler. Je zal hem wel vaak genoeg beat hebben.

De rest gaat nu wschl zeggen dat hij hier altijd een set heeft :)

Vaak wel:) of 2 pair idd..

Iets van agg vind ik hier wel handig als iemand hier super passive is post is het wel een fold.
Als iemand behoorlijk aggro is post zie ik mij hier niet folden en lijkt ai mij de beste optie vanwege flushdraw

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Ik ga hier 2-pair nooit folden. Ja hij kan een set hebben maar dat zijn volgens mij niet zo heel veel combos. Ik denk dat hij hier ook heel vaak een slechtere aas heeft. De enige draw wat hij in mijn ogen kan hebben is 9cTc voor een combodraw.

Easy call voor mij dus.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hey,

Tot de turn fine. Turn zou ik overigens wel wat kleiner betten, je hoeft niet te protecten en je wil hem de kans geven om slechtere handen te laten callen. Nu hij raist is het wel een huilspot. Probleem is dat ik em hier super vaak een set zie hebben :P A7/A8 zal die niet hebben, die gaan niet callen op een 4bb MP open, zou nogal bad zijn. (Hijs niet fullstacked maar stats zijn normaal).

Zon minturnraise is ook zga nooit een bluff. Dan draws, over het algemeen spelen mensen op micros hun draws nogal passief, dus die zie ik em eigenlijk ook niet raisen. AcXc gaat tie imo ook wel callen. Enige wat die kan raisen is dan 10c9c, maar dat gaat dan eerder jammen voor wat FE dan zo minraisen, zon minraise is zo vaak nuts :( Dusja op basis hier van is de kans op een set wel erg groot, mja ingame zal ik hier pbb ook niet weg van komen, en accepteer ik de cooler maar :P nh ul

Beantwoorden
Citeren