Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 - Squeeze TT op BB vs UTG en SB (kleine samples)

11 Berichten
7 Gebruikers
9 Reacties
2,234 Weergaven

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2629958
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $8.85
SB: $11.28
Hero (BB): $10.12
UTG: $9.87
MP: $10.00
CO: $15.88

Pre Flop: ($0.15) Hero is BB with T :club: T :heart:
1 fold, MP raises to $0.30, 2 folds, SB calls $0.25, Hero raises to $1.40, MP raises to $3.20, 2 folds

Final Pot: $3.10
MP wins $3.10

Lastig handje vind ik zelf. MP is best een fishy player(40/27 over 27 handen), en SB is een callingstation(46/33 over 24 handen). Ik squeeze hier voor value, maar wordt ge-4-bet. Wat is hier de optimale play?

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
SWScuracao
PokerStrategist

Wat iszijn aggro/4-bet % ?
ik vind dit wel erg verdacht, zelfs aggro visjes wagen deze move niet vaak op 10nl
En als het toch callingstations zijn, waarom dan niet setminen in de BB?
Stel dat ze je 3bet gewoon callen heb je vervolgens een probleem op de flop als er facecards komen, elke overcard hit de range van villian als hij je 3-bet called- en met zekerheid (value) c-betten op flop kan niet omdat ze toch alles afcallen..

Beantwoorden
Citeren
SWScuracao
PokerStrategist

As played trouwens goede fold imo :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SWScuracao
Wat iszijn aggro/4-bet % ?
ik vind dit wel erg verdacht, zelfs aggro visjes wagen deze move niet vaak op 10nl
En als het toch callingstations zijn, waarom dan niet setminen in de BB?
Stel dat ze je 3bet gewoon callen heb je vervolgens een probleem op de flop als er facecards komen, elke overcard hit de range van villian als hij je 3-bet called- en met zekerheid (value) c-betten op flop kan niet omdat ze toch alles afcallen..

+1

setminen was imo ook de beste play.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Hey hoi

De call is zoals de anderen al zeggen de beste optie. Je kunt hier beter squeezen met handen die het 1 en ander blokken zoals bijvoorbeeld suited wheel azen of iets dergelijks en de echte value handen, tienen zijn hier te zwak voor.
Met de stats die je van beide spelers hebt kun je nog moeilijk zeggen of iemand fishy is of een callingstation (hij raised immers hier al 33% dus een callingstation is het tot dusver niet)

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Hey hoi

De call is zoals de anderen al zeggen de beste optie. Je kunt hier beter squeezen met handen die het 1 en ander blokken zoals bijvoorbeeld suited wheel azen of iets dergelijks en de echte value handen, tienen zijn hier te zwak voor.
Met de stats die je van beide spelers hebt kun je nog moeilijk zeggen of iemand fishy is of een callingstation (hij raised immers hier al 33% dus een callingstation is het tot dusver niet)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oke bedankt allemaal! Zal het onthouden en voortaan toepassen :) En ja, squeezen is idd makkelijker met blockers.

Beantwoorden
Citeren

http://nl.pokerstrategy.com/video/35560/ gaat over squeezen (met offsuit connectors), zo'n A5s zou double2 eerder flatten ipv bluffen

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

nou ja er zijn verschillende ranges en tactieken voor maar waar het op neer komt is dat je iets met blockers of equity gebruikt.

Beantwoorden
Citeren

zie net dat er in originele hand fish en callingstation zouden meespelen, als ze dat werkelijk zijn is bluffen niet echt een goed idee, met welke hand dan ook :)
en ja, ze zijn verschillende ranges die je kunt maken waarmee je bluft, denk dat we wel eens zijn dat die TT in zijn flattingrange hoort, en zeker niet in een squeeze bluff of valuerange

in deze hand zou ik, met fish en callingstation, toch liever flatten met A5s, en redelijk valueheavy gaan squeezen

Beantwoorden
Citeren
tuffnut
Oldschool Grinder

Zelfs JJ kun je hier nog callen.

Bekijk de flop zou ik zeggen en speel evt. check/call indien het board laag/droog blijft. Indien villain mist en merkt dat je zijn flopcbet check/callt kun je kijken of hij de turn nog een cbet zal maken. Indien hij behind checkt heeft hij zelf vaak gemist en zelf ook geen pair.

Zo voorkom je dat je met 88 99 1010 en JJ in te grote potten verwikkeld raakt.

Beantwoorden
Citeren