Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 - Straight flush valuebet?

9 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
433 Weergaven
ch4oSz
PokerStrategist

IPoker, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 4 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BTN): $17.41 (174.1 bb)
SB: $9.36 (93.6 bb)
BB: $8.07 (80.7 bb)
CO: $2.15 (21.5 bb)

Preflop: Hero is BTN with 6 7
CO raises to $0.30, Hero calls $0.30, SB calls $0.25, BB calls $0.20

Flop: ($1.20) 6 5 9 (4 players)
SB bets $0.60, BB calls $0.60, CO raises to $1.85 and is all-in, Hero calls $1.85, SB folds, BB calls $1.25

Turn: ($7.35) 8 (3 players, 1 is all-in)
BB checks, Hero checks

River: ($7.35) 5 (3 players, 1 is all-in)
BB checks, Hero bets $3.67, BB folds

BB was total fish dus ik wilde niet gelijk shoven op de flop. Had ik nog extra value op de river kunnen krijgen met een kleinere bet of is dit al minimaal?

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
GroteSmurf
PokerStrategist

Villain callt donkbet en 2bet op de flop dus ofwel heeft ie iets of is ie ook aan het chasen. Kan ook een callingstation zijn dat met zijn overcards een river wilt zien dus value valt hier op de turn te halen imo.

Zou op turn klein betten voor induce en ook gewoon om de pot op te bouwen, iets meer als 1/3rd van de pot. Als hij river dan naar je toecheckt, is een halfpotbet fine.

Nh.

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Deze monsterdraw zou ik er op de flop gewoon ingooien.

Als er toch iemand met een hogere flushdraw zit, is het meegenomen dat je die wegjaagt.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Flop raisy daisy.
As played, turn: $3, river: all-in lijkt mij.
Ik vind die check-back eigenlijk vrij sterk overkomen, maar soit, dat is mijn fishy idee natuurlijk!

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

Tegen een vis vind ik het niet slecht om het er hier op de flop al in te gooien. As played ga ik hier op de turn wel betten, omdat er nog wel aardig wat actiekillers zijn op de river (bv een 4e harten). door de turn te checken kom je imo zeer sterk over en ga je sowieso zelden actie meer krijgen. gewoon betten op de turn dus, zeker tegen een vis die met elke 9x hand en misschien zelfs wel 6x hand toch afstackt.

Beantwoorden
Citeren

Hey ch4oSz,

Waarom call je preflop? Heb je misschien enige leaks gevonden in zijn postflopspel die je kan misbruiken IP? Ben je wel zeker dat er geen aggro mensen in de blinds zitten? Deze handen ga ik gewoon 3betten of folden preflop.

Zoals gezegd worden reraisen we beter gewoon op CO zijn shove. We hebben hier op deze street superveel equity en daar moeten we gebruik van maken. Op de turn neemt deze redelijk wat af.

Nu As played hebben we een easy turnbet. We protecten tegen een 4e :heart: ook. Zou ook nog niet meteen pushen want de sidepot is $0. Ik agree dat een $3 bet wel genoeg is.

As played is de riversizing wel goed :)

Farma

Beantwoorden
Citeren
ch4oSz Topicstarter
ch4oSz
PokerStrategist

Ik callde omdat de SB en BB beide een hoge VPIP hadden, dus ik ging eigenlijk voor de pot odds. Erg bddank trouwens, hier heb ik zeker wat aan!

Beantwoorden
Citeren
lorenzoa
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hey ch4oSz,

Waarom call je preflop? Heb je misschien enige leaks gevonden in zijn postflopspel die je kan misbruiken IP? Ben je wel zeker dat er geen aggro mensen in de blinds zitten? Deze handen ga ik gewoon 3betten of folden preflop.

Zoals gezegd worden reraisen we beter gewoon op CO zijn shove. We hebben hier op deze street superveel equity en daar moeten we gebruik van maken. Op de turn neemt deze redelijk wat af.

Nu As played hebben we een easy turnbet. We protecten tegen een 4e :heart: ook. Zou ook nog niet meteen pushen want de sidepot is $0. Ik agree dat een $3 bet wel genoeg is.

Farma

Protecten tegen een 4de :heart:? We hebben straight flush dus een 4de :heart: zou net goed zijn in het geval V A♥ heeft?

De turn zou ik trouwens betten simpelweg omdat hij daar nog zal callen met (sterke) draws terwijl deze op de river geen enkele bet meer zullen callen.

Beantwoorden
Citeren
EevQQ
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door lorenzoa

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hey ch4oSz,

Farma

Protecten tegen een 4de :heart:? We hebben straight flush dus een 4de :heart: zou net goed zijn in het geval V A♥ heeft?

De turn zou ik trouwens betten simpelweg omdat hij daar nog zal callen met (sterke) draws terwijl deze op de river geen enkele bet meer zullen callen.

Ik denk dat hij bedoelt dat BB, als enorme vis zijnde, veel paartjes in z'n range heeft waarmee hij afcalled. Een 4e :heart: zou hem kunnen afschrikken dus wil je op de turn doorbetten.

Beantwoorden
Citeren