Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 T5o ZOOM

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
149 Weergaven
Maxke555
Oldschool Grinder

Poker Stars, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BTN): $12.34 (123.4 bb)
SB: $9.75 (97.5 bb)
BB: $8.37 (83.7 bb)
UTG: $10.47 (104.7 bb)
MP: $14.72 (147.2 bb)
CO: $16.42 (164.2 bb)

Preflop: Hero is BTN with T 5
3 folds, Hero raises to $0.25, SB folds, BB calls $0.15

Flop: ($0.55) A 3 2 (2 players)
BB bets $0.20, Hero raises to $0.70, BB calls $0.50

Turn: ($1.95) 2 (2 players)
BB bets $0.70, Hero folds

Results:

Spoiler

$1.95 pot ($0.09 rake)
Final Board: A 3 2 2
Hero mucked T 5 and lost (-$0.95 net)
BB mucked and won $1.86 ($0.91 net)

Geen stats.

Ik weet vaak niet wat te doen vs donkbets (met of zonder equity).
In deze spot heb ik een gutshot en weak FD. Vilain kan vaak donken met betere FD's. Ik denk niet dat ik Ax of betere draws kan laten folden dus raise is imo slecht.

Moet ik hier callen?
En als ik minder equity in de pot heb gewoon folden?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Varune
Elite Grinder

Hey,

Vanwaar de raise preflop?
Beide blinds hebben niet een fullstack, dat wijst op fishy spelers, dus je kan hier (vaak) 2 callers verwachten. Als je dan zulke handen opent, verbrandt je longterm veel geld.

As played:
In algemene zin zijn donkbets nooit complete air, dus hem doen folden gaat je niet lukken op 1 raise.

Je kijkt imo teveel naar de absolute handwaarde hier, dat je een fd en straightdraw hebt, maar kijk maar es hoe 'sterk' die draws hier daadwerkelijk zijn op dit board en of je veel value zult halen als je hem hit(Of juist verliest).

As played zou ik daarom ook gewoon folden op zijn donkbet, er zijn echt maar heel weinig kaarten waarop we enigszins 'vertrouwd' verder kunnen spelen.

Beantwoorden
Citeren
Maxke555 Topicstarter
Maxke555
Oldschool Grinder

Ik open close to any2 op de bu in zoom als ik niet zeker ben dat ze veel in de blinds callen adhv stats.

Moet dus wel wat meer rekening houden met stacksize en complete trash eruit laten :)

Thanks!

Beantwoorden
Citeren
BirdistheWord21
PokerStrategist

Ik opende ook ooit any 2 op de btn tot ik er achter hoeveel geld ik wegsmeet op de button (MP en CO zijn bij mij verreweg het meest winstgevend). Tegenwoordig hou ik het bij handen die nog enigszins iets kunnen hitten, ongeveer 40% en is mn winst duidelijk verbeterd.
Daarnaast is het ind handig om te kijken naar de spelers op de blinden, regulars folden over het algemeen veel meer dan complete vissen.

Beantwoorden
Citeren

Open op zoom gewoon 2x OTB, 50-60%

Beantwoorden
Citeren