Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl10 - TT - c-bet

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
173 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]BB$10.87:///////;UTG2$2.00:///////;MP1$7.60:///////;MP2$14.24:///////;MP3(Hero)$1.55:///////;CO$1.80:///////;BU$1.70:///////;SB$9.90:///////;[/tg]
Preflop: Hero is MP3 with T:h, T:c.
UTG2 folds, MP1 calls $0.10, MP2 folds, Hero raises to $0.5, 4 folds, MP1 calls $0.40.

Flop: ($1.15) A:d, K:s, 2:c (2 players)
MP1 checks, Hero bets $0.55, MP1 raises to $1.1, Hero calls $0.50(All-In).

Turn: ($3.30) 2:d (2 players)

River: ($3.30) 6:c (2 players)

Final Pot: $3.30.

Preflop: Standaard

Flop: Mooie flop om te c-betten denk ik. Betgrootte? Na minraise kan ik moeilijk gaan folden, dus beter zelf meteen AI waarschijnlijk? Ik vind c-bets AI (dus zonder iets te hebben) nog steeds een beetje scary denk ik...

5 reacties
gewoonlars
Oldschool Grinder

Je hebt maar 15BB, dus is dit een easy shove op flop.
Aangezien pot $1.15 is en je stack $1.05, dus bij een C-Bet ga je hier allin (C-bet is groter als 1/2 stack).

Je pakt veel potten op met een goede C-bet, het is zeker profitabel dus je hoeft niet bang te zijn ; )

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door falcone1983
Ik vind c-bets AI (dus zonder iets te hebben) nog steeds een beetje scary denk ik...

cbet all in wil je dan niet doen, maar zijn raise callen dan weer wel. Dat komt op hetzelfde neer, alleen mis je heel veel FE door derect te pushen op de flop. Dus push flop!

De flop is inderdaad best aardig om te cbetten. De A en de K kan voor je tegenstander hier ook een scarecard zijn.
Een cbet maken we altijd 2/3de tot 3/4de van de pot. Ligt eraan hoe drawheavy de flop is.
Aangezien de flop hier vrij droog is, zou ik hier zo'n $0,75 betten. Aangezien dit meer dan de helft van onze stack is, moeten we pushen!

Jij geeft aan dat je dat nog een beetje scary vind, maar het is absoluut beter. Dit heeft caroline al mooi verhoord:

cbet all in wil je dan niet doen, maar zijn raise callen dan weer wel. Dat komt op hetzelfde neer, alleen mis je heel veel FE door derect te pushen op de flop. Dus push flop!

FE, staat voor Fold Equity.

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Jij geeft aan dat je dat nog een beetje scary vind, maar het is absoluut beter. Dit heeft caroline al mooi verhoord:

FE, staat voor Fold Equity.

Ja I know. :) Ik denk dat ik daar ergens het woordje 'niet' vergeten ben in men zin.

Je mist FE door NIET te pushen op de flop of zoiets dan :D

Hehe dat had ik niet eens gezien. :D

Ik had de uitleg van FE maar even gegeven, aangezien ik niet wist of Falcone dit wist.

Maar het moet inderdaad wezen: Alleen mis je heel veel FE door niet direct te pushen op de flop.