Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 ZOOM 6max QQ coldcall

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
192 Weergaven
timbo158
PokerStrategist

PokerStars - $0.10 NL (6 max) ZOOM - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

BTN: $28.75
Hero (SB): $26.05
BB: $17.52
UTG: $14.84
MP: $5.03
CO: $7.50

UTG en CO zijn unkown (sample =25 handen). De Button is een TAG 11/8 veel meer kan ik niet zeggen over hem op 179 handen. Ik call hier omdat BU 280 bb deep zit en UTG 150 BB deep en omdat ik QQ te goed vind om te folden, maar te zwak vind om te 4 betten vs een COvsUTG 3bet (Dit zijn dus bluffs of JJ+/AK wss) ik wil iig niet broke gaan preflop en daarom 4bet ik niet. Plan is ch/call te spelen op de flop of anders zelf de turn te leaden maar niet te hard te gaan.

Ik hit mijn topset en uit gewoonte check ik om te checkraisen, dit is misschien niet geheel verstandig omdat het board nogal nat is en er weinig kans is op toppair voor iemand. Ik had denk ik beter kunnen leaden omdat we 4-way zitten.

De turn is een slechte kaart en ik besluit pot te betten en te folden op een raise. de 4e diamond komt en ik zie niet hoe AQ/AA/KK zonder diamond nog gaan callen. Ik zie hier ook geen villain bluffen (gaat villain zijn JJ of KQ in een bluff omzetten?) betsize duidt ook niet op een bluff.

Het is nogal een ongewone situatie, maar had ik hier QQ moeten folden preflop? Had ik de flop moeten leaden?

Hero posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has Q♣ Q♠

UTG raises to $0.30, fold, CO raises to $1.00, BTN calls $1.00, Hero calls $0.95, fold, UTG calls $0.70

Flop: ($4.10, 4 players) Q♦ 3♥ J♦
Hero checks, UTG checks, CO checks, BTN checks

Turn: ($4.10, 4 players) 9♦
Hero bets $3.50, UTG calls $3.50, fold, fold

River: ($11.10, 2 players) 7♦
Hero checks, UTG bets $4.00, fold

Spoiler

UTG wins $10.60

Beantwoorden
Citeren
2 reacties

Ik denk dat je het preflop het er wel in kan gooien, doordat er sowieso al 1 dollar doodgeld ligt van de button, maar is idd tricky. Ik denk dat je idd beter kan leaden op de flop, wat je zelf al zegt voor protection voor nog een :diamond: of voor any T.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Gezien het feit dat je zoom speelt en de UTG wordt ge3bet vindt je idee van setminen wel goed. Maar aangezien de stacksize van CO niet full stacked is en BU nooit meer heeft dan JJ zou ik hier gewoon 4bet/broke gaan tegen iedereen. Mocht CO hier full stacked+ zitten zou ik setminen een beter idee vinden. As played fine

Beantwoorden
Citeren